آماده سازى جوانان باید با قدرت دنبال شود؛

پورموسوى:این تیم شایسته حضور در جام جهانى است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۰:۴۶
کد خبر: ۹۳۰۹۷۷
پورموسوى:این تیم شایسته حضور در جام جهانى است
سرمربى تیم فوتبال جوانان ایران معتقد است شاگردانش با تدارک مناسب شایسته حضور در جام جهانى خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوى ابتدا در خصوص نشست کمیته فنى فدراسیون فوتبال گفت:خوشبختانه جلسه بسیار خوبى در حضور اعضاى محترم کمیته فنى داشتیم. ابتدا گزارشى از فعالیت و روند آمادهسازى تیم در طول ١٠ ماه گذشته ارائه کردیم همچنین گزارشى از نتایج و شرایط گروه ها و تیم هاى حاضر در دور نهایىرقابت ها. در ادامه برنامه هاى پیشنهادى را ارائه کردیم که مقرر شد مورد تحلیل و بررسى کمیته قرار بگیرد و در اینخصوص تصمیم گیرى شود.

پورموسوى اضافه کرد:خوشبختانه تیم ما از هر نظر عملکرد بسیار خوبى در مرحله مقدماتى داشته و در فرصت باقیماندهتا آغاز دور نهایى باید به دنبال استمرار برنامه هاى آماده سازى و خصوصا انجام بازى هاى تدارکاتى مفید و تاثیرگذارباشیم. باید بگویم روند آماده سازى ، برنامه و بازى هاى تدارکاتى ما پیش از بازى هاى مقدماتى بسیار مفید و ارزشمندبود.در تورنمت روسیه، بازى مقابل اندونزى و رقابت هاى کافا هماهنگى تجربه بین المللى تیم پیشرفت قابل توجهى داشت. طبیعتا قبل از مسابقات نهایى لازم است باز هم بازى هاى مناسب و حتى قوى ترى داشته باشیم.

سرمربى جوانان در پایان گفت:چهره ١٦ تسم مرحله نهایى مشخص شد و مى بینیم تمامى قدرت هاى برتر آسیا در اینرقابت ها حضور دارند.من به بازیکنانم ایمان دارم و بدون تردید معتقدم این بچه ها مى توانند با شایستگى به جام جهانىجوانان صعود کنند. با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال و توجه به این تیم هدف مورد نظر محقق خواهد شد و این نسلمستعد مى تواند شاکله تیم ملى امید آینده و تیم بزرگسالان را شکل بدهدبه شرط آنکه برنامه هاى آماده سازى را با قدرتدنبال کنیم و براى حضور در دور نهایى آماده شویم.

نظر شما