محمدحسن کرباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

محرومیت زاهدی‌فر دردی از استقلال دوا نمی‌کند/ داور یک عذرخواهی ساده هم نکرد/ بدنبال تقویت تیم با نظر استراماچونی هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۵:۳۷:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۰۱۵
محرومیت زاهدی‌فر دردی از استقلال دوا نمی‌کند/ داور یک عذرخواهی ساده هم نکرد/ بدنبال تقویت تیم با نظر استراماچونی هستیم
مشاور اجرایی باشگاه استقلال گفت: داور بعد از اشتباه فاحش و تاثیرگذار که در نتیجه بازی داشت حداقل می‌توانست از میلیون‌ها هوادار استقلال یک عذرخواهی ساده انجام دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدحسن کرباسی، مشاور اجرایی باشگاه استقلال، درباره محرومیت داور دیدار این تیم مقابل سپاهان به خبرنگار برنا گفت: این محرومیت به چه دردی می‌خورد درحالی‌که بحث مسائل فرهنگی در تمام مجموعه‌های ورزشی و فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در اولویت سیاست‌های اجرایی و درکل در ورزش کشور نیز در بحث کلان دیده می‌شود. این داور بعد از اشتباه فاحش و تاثیرگذار که در نتیجه بازی داشت حداقل می‌توانست از میلیون‌ها هوادار استقلال یک عذرخواهی ساده انجام دهد. ناراحتی میلیون‌ها نفر مشکلی است که در فوتبال ما وجود دارد و به نظر من عذرخواهی از این هواداران که سرمایه‌های اصلی ورزش ما به شمار می‌روند یک کار بسیار مهم و واجب بود، ولی گویا دوستان عذر تقصیر بلد نیستند.

 وی در ادامه افزود: هواداران بدانند سازمان مدیریتی استقلال با تمام توان به دنبال احقاق حقوق آنهاست و این موضوع را تا آخر پیگیری خواهیم کرد.

 معاون اجرایی باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به بازی روز پنجشنبه آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهر خودرو اظهار داشت: استقلال تیمی جوان است و هواداران در مقابل مشکلات هفته‌های ابتدایی صبوری زیادی انجام دادند و همواره از تیم حمایت کردند که این بسیار ارزشمند است و ان‌شاءالله نیز پنج شنبه با حضور پرشور خود در ورزشگاه و حمایت همیشگی خود از تیم به کسب نتیجه دلخواه کمک خواهند کرد و ما نیز از آنها می‌خواهیم حضور حداکثری داشته باشند.

 کرباسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: استقلال در لیگ نوزدهم یک تیم کاملاً جوان شد، تغییرات از کادر مدیریتی تا کادر فنی و بازیکنان زیاد بود و حالا به سمت ثبات و ادامه روند صعودی  و چه در عرصه بازیکنان و چه کادر فنی و مدیریتی دچار تغییراتی شد که همگی به جوان‌تر شدن باشگاه کمک کرد. البته ریسک بزرگی کردیم و استراماچونی هم با قدرت این ریسک را پذیرفت وخوشبختانه با حمایت هواداران به یک روند صعودی رسیدیم. استراماچونی به لحاظ فنی تیم را به شرایط آرمانی رساند. بسیار خرسندیم که تلاش مجموعه جواب داد هواداران از دیدن بازی‌های زیبا و روان تیم لذت می‌برند و حتی پیشکسوتان و کارشناسان تیم‌های دیگر نیز از نوع بازی استقلال تمجید می‌کنند و این تیم را تحسین می‌کنند که این باعث افتخار برای باشگاه است. با تمامی این تفاسیر مشکلاتی نیز وجود دارد و ما به عنوان کادر مدیریتی استقلال تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم با توجه به شرایط مالی موجود بتوانیم برای تیم محیطی را به وجود بیاوریم که بازیکنان بتوانند در کمال آرامش به کار خود ادامه دهند و این روند صعودی حفظ شود.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا یارگیری استقلال در نیم فصل و برنامه‌ریزی این تیم برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود، گفت: درخصوص یارگیری استقلال در نیم فصل ما تلاش خود را انجام می‌دهیم و گمانه‌زنی‌هایی که در این‌باره انجام می‌شود نیز صحت ندارد. شخص مدیرعامل باشگاه با جدیت به دنبال رفع مشکل بلبلی و اضافه شدن وی به همراه یکی، دو بازیکن به تیم است که سرمربی تیم به دنبال آن خواهد بود. استقلال باشگاه بزرگی است و همواره در آسیا توانسته نتایج خوبی بگیرد به هرحال تیم در بازی های آینده تا پایان نیم فصل هر نتیجه‌ای که بگیرد هواداران از نحوه بازی زیبای تیم  لذت می برند و این برای ما ارزشمند است.

نظر شما