سارا قمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زمین نامرغوب شهرداری بم باعث شد از بازی منصرف شویم/ بازیکنان جوان و نوجوان ما به انگیزه نیاز دارند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۱:۰۹
کد خبر: ۹۳۱۰۴۰
زمین نامرغوب شهرداری بم باعث شد از بازی منصرف شویم/ بازیکنان جوان و نوجوان ما به انگیزه نیاز دارند
بازیکن تیم هیات فوتبال البرز گفت: زمین نامرغوب شهرداری بم باعث شد از بازی مقابل این تیم انصراف دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا قمی، بازیکن تیم هیات فوتبال البرز، درباره انصراف از بازی با شهرداری بم در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: مسابقات لیگ برتر به دلیل اعزام تیم‌ملی زیر 23 سال ایران به مسابقات کافا مدتی تعطیل بود پس از آن سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌های هفته هفتم و هشتم در فاصله چهار روز باید برگزار شود که با این فشردگی واقعا نمی‌شد بازی کرد.

او ادامه داد: ما در این چند هفته سه بازی خیلی سنگین با شهرداری بم، سپاهان و آذرخش را در پیش داریم که از بازی مقابل  شهرداری بم به دو دلیل انصراف دادیم چون یک روز بالافاصه پس از این دیدار باید به مصاف سپاهان می‌رفتیم که قطعا بازیکنان آسیب می‌دیدند و دلیل دوم هم زمین بسیار بد شهرداری بم است که بازی کردن برای هر تیمی را در این زمین بسیار سخت می‌کند بنابراین تصمیم گرفتیم که به کرمان نرویم.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان درباره عمکلرد ملی پوشان زیر 23 سال در رقابت‌های کافا نیز توضیح داد: خیلی خوشحال شدم که این تیم موفق شد مقام کسب کند و به عنوان نایب قهرمانی برسد. بازیکنان نوجوان و جوان ما در حال حاضر نیاز به انگیزه دارند بدون شک با حضور در این تورنمنت‌ها و کسب این نتایج برای ادامه مسیر و موفقیت در این رشته مشتاق می‌شوند. همه این بازیکنان پتانسیل خوبی دارند و قطعا این بازیکنان یک روزی آینده فوتبال بانوان ایران را تشکیل خواهند داد پس باید به خوبی حمایت شوند.

قمی در خصوص حضور کتایون خسرویار به عنوان کاندیدای بهترین مربی بانوان در مراسم برترین‌های سال آسیا گفت: خبر خیلی خوبی برای فوتبال بانوان بود. در  زمانی که خسرویار در ایران بود و هدایت تیم جوانان را بر عهده داشت همه می‌دیدم که متفاوت از همه مربیان خانم است چراکه همیشه به دنبال ارتقا سطح دانش خود در این زمینه بود و همیشه تمرینات به روزی را در زمین با بازیکنان انجام می‌داد. خسرویار در عین شایستگی که داشت ولی متاسفانه نتوانست جایزه را ببرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز