پیام رییس فدراسیون فوتبال به نمایندگان شایسته ایران؛

حضور بیرانوند در جمع نفرات برتر ماموریتی است غیر ممکن

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۷:۰۸
کد خبر: ۹۳۱۱۳۸
حضور بیرانوند در جمع نفرات برتر ماموریتی است غیر ممکن
رییس فدراسیون فوتبال پیامى در خصوص انتخاب نمایندگان شایسته فوتبال ایران در بین برترین هاى فوتبال آسیا صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رییس فدراسیون فوتبال پیامى در خصوص انتخاب نمایندگان شایسته فوتبال ایران در بین برترین هاى فوتبال آسیا صادر کرد.

در این پیام آمده است:

مراسم معرفى برترین های سال فوتبال آسیا امروز در هنگ کنگ برگزار شد و فرزندان شایسته ایران توانستند با درخشش خود در سال 2019، به جمع سه کاندیداى برتر و نهایی در بخش هاى مختلف راه پیدا کنند.

علیرضا بیرانوند، حضور یک دروازه بان در جمع نفرات برتر، ماموریتی است غیر ممکن که این گلر رشید، برای دومین سال پیاپی موفق به انجام آن شد اما همانطور که می دانید، جایزه هایی از این دست، به این راحتی ها از آن یک دروازه بان نمی شود. همانطور که دروازه بانان بزرگی چون بوفون، کاسیاس و ... هیچ وقت صاحب توپ طلا نشدند.

گلزنی در بالاترین سطح فوتبال اروپا کاریست بسیار دشوار. اما سردار آزمون، شماره 20 دوست داشتنی تیم ملی ایران این کار را به راحتی انجام می دهد. او بعد از بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید، در این فصل دروازه نمایندگان فرانسه و پرتغال را فتح کرد. در لباس تیم زنیت خوش درخشید و به ستاره اصلی این تیم تبدیل شد. در مسابقات ملی نیز شاهد درخشش او بودیم. بی شک او در دوره های بعدی می تواند با اقتدار، جایزه نفر نخست را از آن خود کند چرا که تازه در ابتدای راه پیشرفت قرار دارد.

مهدی جاوید، ستاره تیم ملی فوتسال ایران شایسته کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن سال قاره کهن بود اما در عین لیاقت این عنوان به بازیکن ژاپنى رسید هرچند جایگاه تیم ملى فوتسال ایران و ستاره هاى شایسته فوتسال کشور در آسیا کاملا روشن و مشخص است.

بانوان ایرانی هرگاه مورد توجه و حمایت قرار گرفته اند، خوش درخشیده اند. فوتبالیست ها و فوتسالیست های بانوی ایرانی نیز سردمدار این موفقیت ها بوده اند. سرکار خانم کتایون خسرویار این بار در قامت یک مربی ایرانی، توانست خود را به جمع سه مربى برتر آسیا برساند و نشان بدهد در هر زمینه ای باید منتظر شگفتی سازی بانوان ایران زمین باشیم.

حضور پررنگ نمایندگان ایران در بخش های مختلف مراسم برترین های سال آسیا را به ملت فوتبالدوست ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم که در ادامه شاهد درخشش بیشتر در زمینه های مختلف باشیم و بتوانیم دل شما عزیزان را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز