اعلام جزئیات برنامه‌های تیم ملی؛

جلسه داورزنی با کادرفنی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۲:۰۶
کد خبر: ۹۳۱۱۶۱
جلسه داورزنی با کادرفنی برگزار شد
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این جلسه، دکتر علی فتاحی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی و پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال هم حضور داشتند.

داورزنی در این جلسه نکات مد نظرش را برای حضور هرچه بهتر ملی‌پوشان والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک، به کادر فنی تیم ملی بیان کرد و کولاکوویچ هم درباره برنامه‌هایش صحبت کرد.

در این جلسه مقرر شد که اولین اردوی تیم ملی برای رقابت‌های انتخابی المپیک از چهارشنبه (سیزدهم آذر) برگزار شود و ۱۸ بازیکنان دعوت شده از ساعت ۱۱ صبح روز اعلام شده، در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

امیر خوش‌خبر با بیان مطالب فوق گفت: ما به دنبال برگزاری دو بازی تدارکاتی تا زمان اعزام به چین هستیم و مذاکراتی با تیم‌هایی مثل قطر، تونس و مصر هم خواهیم داشت تا با این تیم‌ها در ایران بازی کنیم.

وی درباره ملی‌پوشان لژیونر ایران هم گفت: در جلسه کادر فنی تیم ملی با آقای داورزنی، این موضوع هم مورد بحث قرار گرفت و با توجه به قوانین، آن‌ها هم پس از کسب مجوز از باشگاه‌هایشان به اردو اضافه می‌شوند.

سرپرست تیم ملی بزرگسالان در پایان گفت: ان‌شاءالله تیم ملی خودش را آماده می‌کند تا حضوری قدرتمند در انتخابی المپیک داشته باشد و ۱۴ دی ماه راهی کشور چین خواهیم شد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، 17 تا 22 دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

نظر شما