مصطفی میرعمادیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران‌مال با تفکرات حرفه‌ای وارد مسابقات می‌شود/ یزدانی و تیموری را با برنامه جذب کردیم/ به خاطر المپیک، آمریکا به مسابقات نمی‌آید

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۶:۲۹:۰۵
کد خبر: ۹۳۱۶۸۸
ایران‌مال با تفکرات حرفه‌ای وارد مسابقات می‌شود/ یزدانی و تیموری را با برنامه جذب کردیم/ به خاطر المپیک، آمریکا به مسابقات نمی‌آید
مربی تیم کشتی آزاد ایران مال گفت: هم تیم آمریکا و هم تیم روسیه کشتی گیران خوبی را در اختیار دارد ما هم طبیعتا علاقه‌مند به حضور این دو کشور بودیم که چرا علاوه بر جذابیت سطح فنی مسابقات را نیز بالا می‌برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی میرعمادیان، مربی تیم کشتی آزاد ایران مال، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم ایران مال درای قدمت 10 ساله در لیگ است و همیشه با تفکرات حرفه‌ای وارد مسابقات می‌شود امسال هم با نفراتی که هم از ملی‌پوشان جذب کردیم و چند بازیکن خارجی را در اختیار گرفتیم موفق شدیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

او ادامه داد: قطعا برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم با تفکرات جدیدی حاضر خواهیم شد. در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم و تلاش کردیم در وزن‌هایی که احساس خلا می‌کردیم نیروهای جدیدی را جذب کنیم. تا امروز هم با جذب حسن یزدانی و بهمن تیموری برنامه‌ها را پیش بردیم.

میرعمادیان با اشاره به موفقیت‌های اخیر ایران مال در رقابت‌های لیگ ادامه داد: ایران مال همانطور که گفتم همیشه تیم موفقی در کشتی داشته امسال هم که در دو بخش فرنگی و آزاد روی سکو قهرمانی ایستاد. بی شک رمز این موفقیت‌ها را اول از همه باید مدیریت این مجموعه جستجو کرد چرا که خوشبختانه یک مدیر ورزش در کنار تیم است. پس از بحث مدیریت باید اشاره کنم به همدلی که بین کادرفنی تیم‌ها وجود دارد که این عوامل در کنار هم باعث شده خوشبختانه نمایش خوبی را در مسابقات کشتی داشته باشیم.

مربی تیم ایران مال در پایان در خصوص انصراف تیم آمریکا از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا توضیح داد: هم تیم آمریکا و هم تیم روسیه کشتی گیران خوبی را در اختیار دارد ما هم طبیعتا علاقه‌مند به حضور این دو کشور بودیم که چرا علاوه بر جذابیت سطح فنی مسابقات را نیز بالا می‌برد. اما چون در سال قبل از المپیک هستیم این تیم‌ها تصمیم گرفتند ریکاوری بیشتری داشته باشند تا با قدرت در توکیو حاضر شوند. برای تیم ما هم چیزی جز قهرمانی مهم نیست و فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار می‌گریم چون هدف‌مان صرفا قرار گرفتن روی سکوی نخست است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز