فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی استقلال و سپاهان قابل پیش‌بینی نیست/ پرسپولیس دچار سردرگمی در تاکتیک است/ روزهای سختی را در انتظار کالدرون می‌بینم

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۷:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۷۴۴
بازی استقلال و سپاهان قابل پیش‌بینی نیست/ پرسپولیس دچار سردرگمی در تاکتیک است/ روزهای سختی را در انتظار کالدرون می‌بینم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که بخواهیم تیمی را از پیش برنده اعلام کنیم، آنچه مسلم است قطعاً می‌تواند دیدار استقلال و سپاهان بازی جذابی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: این جذابیت قرعه‌کشی است که اتفاقاتی که در ذهن پیش‌بینی می‌شود رخ نمی‌دهد و بسیار خوشحالم که فوتبال  ما به سمتی می‌رود که از آن فضای کدخدامنشی و در نظر گرفتن مسائل غیرفوتبالی فاصله می‌گیرد و شکل حرفه‌ای‌تری پیدا می‌کند.

 وی درخصوص قرعه تیم استقلال عنوان کرد: استقلال با استراماچونی روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد، البته دو تیم شانس برای صعود دارند و سپاهان هم تیمی باتجربه و دارای مهره‌های ارزشمندی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که بخواهیم تیمی را از پیش برنده اعلام کنیم، آنچه مسلم است قطعاً می‌تواند این دیدار بازی جذابی شود.

هافبک سابق استقلال در ادامه پیرامون بازی فردا این تیم مقابل شهرخودرو نیز اظهار داشت: شهر خودرو تیم بسیار خوب و منسجمی است و در کارهای تاکتیکی نیز تیم بسیار هماهنگی است، فردا شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود و البته استقلال در وضعیتی است که احتمال برد آن در مقابل هر تیمی بیشتر است.

 آشوبی در ادامه پیرامون بازی پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس بازی ساده‌ای را پیش‌رو ندارد و با روش فعلی من روزهای سختی را در انتظار کالدرون و تیمش می‌بینم. به نظر من تیمی که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و پتانسیل بسیار بالایی دارد، در حال حاضر دچار سردرگمی در تاکتیک است و آن را باید عدم شناخت سرمربی تیم بدانیم و ایراد کلی متوجه کالدرون است. به هرحال بازی با ذوب‌آهن در اصفهان ساده نیست و این تیم می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود، اما اگر پرسپولیس به همان روش‌های قبلی و استفاده از بازیکنان در پست‌های تخصصی خود روی بیاورد احتمال برد سرخپوشان نیز در اصفهان وجود دارد.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون قرعه پرسپولیس در جام حذفی تصریح کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و برخی اوقات بازی با تیم‌های به نظر ساده بسیار سخت و پیچیده‌تر از بازی با تیم‌های بزرگ است. من با شناختی که از  کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر دارم معتقدم آنها مقابل پرسپولیس انگیزه بسیار بالایی دارند و می‌توان گفت پرسپولیس کار ساده‌ای در ماهشهر نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز