محمد نوازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وضعیت استقلال خوب است اگر داوران اجازه بدهند/ در آزادی می توانیم شهر خودرو را شکست بدهیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۱:۴۱
کد خبر: ۹۳۱۷۴۹
وضعیت استقلال خوب است اگر داوران اجازه بدهند/ در آزادی می توانیم شهر خودرو را شکست بدهیم
پیشکسوت ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در آزادی می‌تواند برابر هر تیمی پیروز شود و به شخصه امیدوارم تیم مقابل شهر خودرو امتیاز کامل را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی پیشکسوت ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال پیرامون آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس فردا مقابل شهرخودرو به خبرنگار برنا گفت: وضعیت استقلال خوب است اگر داوران اجازه بدهند، در اصفهان و در یک بازی شش امتیازی داور با اشتباه خود تیم را از صعود به رتبه نخست محروم کرد.

وی افزود: استقلال پیشرفت‌های بسیاری خوبی دارد و تفکرات استراماچونی توانسته بازیکنان را جذب کند، به نظر می رسد روند تیم رو به رشد است و اصل موضوع از اینجا شروع می شود که بتوانیم این روند رو به رشد را حفظ کنیم.

مربی سابق استقلال در ادامه عنوان کرد: شهر خودرو یکی از مدعیان قهرمانی است و از ابتدا هم فصل را خوب آغاز کرد و با توجه به شرایط جدول این دیدار ساده نیست، اما استقلال امتیاز میزبانی در آزادی را دارد و حضور و حمایت هواداران می‌تواند تعیین کننده باشد. استقلال در آزادی می‌تواند برابر هر تیمی پیروز شود و به شخصه امیدوارم تیم بتواند در این دیدار امتیاز کامل را کسب کند.

نظر شما