فاطمه کیوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تغییرات نتایج ملی‌پوشان ما را نگران می‌کند/ شهسواری مستقیم وارد انتخابی تیم ملی می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۱:۰۸
کد خبر: ۹۳۲۱۰۷
تغییرات نتایج ملی‌پوشان ما را نگران می‌کند/ شهسواری مستقیم وارد انتخابی تیم ملی می‌شود
نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات کسب سهمیه تیمی، جایی نیست که ورزشکاران تیم ضعیف‌تر بتوانند آن‌جا تجربه به دست بیاورد، حضور در این تورنمنت بیشتر به ورزشکاران ما آسیب روحی می‌رساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه کیوانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عدم حضور نام ندا شهسواری در رنکینگ ملی کشور بیان کرد: ندا شهسواری ورزشکار المپیکی ما است، رنکینگ بین‌المللی بالایی دارد و علاوه بر این نفر اول رنکینگ ملی ایران محسوب می‌شود و ما مبنا را براین قرار دادیم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا او در تورهای ایرانی شرکت نکند و مستقیما وارد مسابقات انتخابی تیم ملی شود. شهسواری در انتخابی که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد، مستقیم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: ما در هیات رئیسه مصوب کردیم که کسانی که رنکینگ بین المللی بالایی دارند و نفرات برتر هستند، در مسابقات تور ایرانی شرکت نکنند و درگیر رقابت‌های داخلی نشوند تا بتوانند خودشان را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنند.

کیوانی در رابطه با کسب مقام اول مرحله سوم تور ایران توسط مریم فرعی و عبور از ملی‌پوشان در این رقابت‌ها اظهار داشت: این مسئله فکر ما را درگیر کرده که یا بازیکنان تیم ملی ضعیف شدند یا ورزشکاران دیگر پیشرفت کردند. این موضوع را باید به صورت کارشناسانه تحلیل کنیم تا ببینیم نتیجه چه می‌شود. در هر مرحله تور تغییرات زیادی در نتایج داریم که این مسئله یک مقدار ما را نگران می‌کند. حتما این موضوع بررسی می‌کنیم و پس از بحث کارشناسی نتیجه را رسما اعلام می‌کنیم.

رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در پایان در مورد اعزام بانوان به مسابقات تیمی آسیا گفت: مسابقات کسب سهمیه تیمی، جایی نیست که ورزشکاران تیم ضعیف‌تر بتوانند آن‌جا تجربه به دست بیاورد. در این رقابت‌ها بازیکنان بسیار قوی حضور دارند که جزو 10 تیم برتر جهان هستند. تیم ملی بانوان ما رنکینگ 46 جهان را دارد، بنابراین حضور در این تورنمنت بیشتر آسیب روحی می‌رساند. اما می‌توانیم آن‌ها را به تورهای دیگر بفرستیم تا بیشتر بازی کنند و برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو  آماده شوند.

نظر شما