مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:

پنجاه زمین فوتبال در مناطق محروم خراسان رضوی تا دهه فجر افتتاح خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۴:۳۶
کد خبر: ۹۳۲۱۳۲
پنجاه زمین فوتبال در مناطق محروم خراسان رضوی تا دهه فجر افتتاح خواهد شد
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست مشتک مدیران کل استان ها با معاونین وزارت ورزش گفت: حدود 90 پروژه ورزشی مهم تا پایان سال در این استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی که داریم بهترین راه برای تکمیل پروژه های ناتمام استفاده از ظرفیت های قانونی مثل ماده 27 تبصره 19 و ماده 6 و ظرفیت خیرین در ماده 10 است.

وی افزود: بخش خصوصی و خیرین بسیار برای تکمیل پروژه ها کمک کننده است که خوشبختانه دولت ظرفیت های خوبی را از طریق مجلس در این خصوص ایجاد کرده است و این گردهمایی ها بسیار برای آشنایی بیشتر و استفاده از این ظرفیت ها به استان ها کمک می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بسیاری از سازمان ها از جمله دیوان محاسبات از مشکلات استان ها بی خبر هستند که این جلسات بسیار به طرح و حل این مشکلات کمک و ابهامات را برطرف می کند.

او تاکید کرد: خوشبختانه با سفر دکتر سلطانی فر و تفاهم ایشان با استاندار خراسان رضوی بنا شد صد زمین فوتبال در روستاها و مناطق محروم استان داشته باشیم که پنجاه عدد از آنها تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فتاحی در پایان گفت: طی یک کار تاریخی حدود ۹۰ پروژه ورزشی مهم در خراسان رضوی از جمله استادیوم نیشابور، استادیوم پانزده هزار نفری سبزوار و سالن شش هزار نفری تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز