میرمعصوم سهرابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف تراکتور کسب هر دو جام است/ مقابل شاهین شهرداری به دنبال کسب سه امتیاز هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۱:۴۱
کد خبر: ۹۳۲۱۴۹
هدف تراکتور کسب هر دو جام است/ مقابل شاهین شهرداری به دنبال کسب سه امتیاز هستیم
نماینده باشگاه تراکتور گفت: با توجه به هدف و سیاست‌گذاری که مالک باشگاه و هیات مدیره کردند و با توجه به پتانسیل و طرفدارانی که داریم هدف گذاری ما کسب قهرمانی در هر دو جام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میرمعصوم سهرابی، نماینده باشگاه تراکتور، بعد از مشخص شدن قرعه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: قرعه‌کشی در یک فضای خوب انجام شد و خوشبختانه قرعه خوبی به ما افتاد. البته تمام تیم‌ها خوب هستند اما از این جهت می‌گویم که تیم ما مقداری از لحاظ اعتبار و هم از این لحاظ که بتواند در این جام حذفی آن هدفی که مالک باشگاه و هیئت مدیره سیاست‌گذاری کرده  است را بتواند عملی کند خوش شانس بود.

او در پاسخ به سوال که تراکتور صرفا به دنبال قهرمانی در جام حذفی است یا به لیگ هم توجه دارد؟گفت: ان‌شاءالله با توجه به هدف و سیاست‌گذاری که مالک باشگاه و هیات مدیره کردند و با توجه به پتانسیل و طرفدارانی که داریم هدف گذاری ما کسب قهرمانی در هر دو جام است.

سهرابی درباره دیدار با شاهین بوشهر در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: ان‌شاءالله پس از 2 هفته تعطیلی که تیم ما نتوانست با پدیده شهرخودرو و تیم پیکان بازی کند مقابل شاهین به میدان خواهیم رفت. امیدوارم بتوانیم این بازی را به خوبی  انجام دهیم و  با نتیجه خوب از زمین خارج شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز