محمدرضا کافی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جام حذفی شرایط خاص خود را دارد/ برنامه‌ریزی برای قهرمانی انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۷:۱۹
کد خبر: ۹۳۲۲۲۵
جام حذفی شرایط خاص خود را دارد/ برنامه‌ریزی برای قهرمانی انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد
معاون فنی باشگاه صنعت مس کرمان گفت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، تیم تراکتورسازی هم با طرفداران پرشور خود کار را برای ما خیلی سخت خواهد کرد اما مجموعه ما از پس این مسابقات برخواهد آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا کافی، معاون فنی باشگاه صنعت مس کرمان، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مسابقات جام حذفی فوتبال بیان کرد: جام حذفی کاملا از اسمش مشخص است که بسیاری از نتایج در آن بر اساس اتفاقات شکل خواهد گرفت‌. قطعا این موضوع هیجانی در مسابقات ایجاد می‌کند که قابل بحث نیست. در رابطه با مس کرمان باید بگویم که هم مجموعه صنعت مس و هم مردم کرمان لیاقت حضور در لیگ برتر و مراتب بالاتر از لیگ یک را خواهند داشت. قطعا امسال با برنامه‌ریزی شده است، خبرهای بسیار خوبی خواهید شنید، همانطور که بازیکنان در چند بازی اخیر شگفتی ساز بودند. به هر حال جام حذفی شرایط خاص خود را دارد. تیم تراکتورسازی هم با طرفداران پرشور خود کار را برای ما خیلی سخت خواهد گرد اما مجموعه ما از پس این مسابقات برخواهد آمد.

وی افزود: لیگ یک، یک ماراتن طولانی 34 هفته‌ای است و شرایط آن قابل برنامه‌ریزی نیست و خیلی از تیم‌هایی که در نیم فصل اول در صدر جدول هستند اتفاقات متفاوت برایشان می‌افتد. همانطور تیم‌هایی که در سطح پایین‌تر هستند به رده‌های بالاتر خواهند رسید و اصلا قابل پیش‌بینی نیست. ان‌شاءالله امسال بتوانیم دل مردم کرمان را شاد کنیم.

کافی اظهار داشت: به هر حال مجموعه مس کرمان شرایطی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است. برنامه‌ریزی برای قهرمانی شاید چشم انداز بسیار وسیعی باشد اما با توجه به این‌که انگیزه‌ای برای بازیکنان جویای نام ما می‌شود، این چشم انداز را خواهیم داشت. مجموعه مس کرمان دارای پتانسیل بسیار خوبی است. به هر حال ما 4 زمین اختصاصی تمرینی داریم و یک استادیوم در حال تکمیل که بسیار بزرگ است. قطعا با پتانسیلی که مجموعه مس کرمان دارد هم برای لیگ برتر و هم برای جام باشگاه‌های آسیا حرفی برای گفتن دارد.

معاون فنی باشگاه صنعت مس کرمان در پایان گفت: قطعا خود بازیکنان و کادر فنی هم بهتر می‌دانند لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این مجموعه است. مردم خون‌گرم کرمان با شرکت مس ایران مجموعه بزرگی را تشکیل دادند و ان‌شاءالله بتوانیم با کسب نتایج خوب و عالی دل‌ آن‌ها را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز