حسین خبیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جایگاه ذوب‌آهن نباید پرسپولیسی‌ها را گول بزند/ برای سه امتیاز به اصفهان می‌رویم/ قرعه خوبی در جام حذفی نصیب سرخپوشان شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۶:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۳۲۲۳۱
جایگاه ذوب‌آهن نباید پرسپولیسی‌ها را گول بزند/ برای سه امتیاز به اصفهان می‌رویم/ قرعه خوبی در جام حذفی نصیب سرخپوشان شد
مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:این بازی هم بازی سختی است چون ذوب آهن هم بالاخره تیم ریشه‌دار و قدیمی است هر چند امسال نوسان زیاد داشته اما نباید به آن توجه کرد چون واقعا تیم خوبی است ، ولی شرایط طوری است که برای 3 امتیاز می‌رویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرعه این تیم در جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: برای پرسپولیس قرعه خوبی افتاد. البته برایمان بهتر بود در این بازی میهمان باشیم چون در مرحله بعد انشالله اگر صعود کنیم شانس میزبانی‌مان بیشتر است. ضمن احترامی که برای تیم شهرداری ماهشر قائل هستم، نباید بگوییم  قرعه خوبی افتاده چون شهرداری ماهشهر حتما شایستگی داشته تا این مرحله آمده و تیم خوبی است. اگر در لیگ 2 حضور دارد دلیل بر این نمی‌شود که بازی راحتی داریم و قطعا بازی سختی است اما کار ما نسبت به تیم‌های دیگر  برای صعود به مرحله بعد راحت‌تر است.

وی درباره برگزاری بازی در زمین شهرداری ماهشهر و امکان تغییر مکان بازی نیز اظهار داشت:این موضوع برعهده سازمان لیگ است که بررسی کند و قطعا وقتی بازی با پرسپولیس بخواهد انجام شود.باید همه جوانب را در نظر بگیرند. من مطمئنم که شورای محترم تأمین شهر و استان حتما با هماهنگی سازمان لیگ بررسی خواهند کرد و اگر ببینند با توجه به استقبال خوبی که قطعا از این دیدار خواهد شد و در صورت عدم وجود امکانات جانبی که مورد نیاز است چه از لحاظ سخت افزاری و چه از  لحاظ امنیتی حتما تصمیم خوبی می‌گیرند و هر تصمیمی بگیرند ما تابع آن هستیم. اگر هم صلاح بدانند در ماهشهر نباشد و اهواز برگزار شود یا آبادان فرقی ندارد و ما انشاالله می‌رویم چون مردم خونگرم خوزستان پرسپولیسی‌های خوب و متعصبی دارند و برای ما فرقی ندارد در هر شهری بازی کنیم هواداران از تیم حمایت کنند. به هر حال  حق تیم ماهشهر است که از میزبانی‌اش استفاده کند و ما توقع بیجا نداریم اگر خودشان صلاح بدانند و امکاناتشان جواب بدهد بازی آنجا برگزار شود و ما هم استقبال می‌کنیم چون حق آن تیم است و اگر هم هرجایی در هر استادیوم و شهری برگزار کنند باز هم ما می‌رویم برای یک بازی خوب.

خبیری درباره بازی امروز مقابل ذوب آهن نیز گفت: این بازی هم بازی سختی است چون ذوب آهن هم بالاخره تیم ریشه‌دار و قدیمی است هر چند امسال نوسان زیاد داشته اما نباید به آن توجه کرد چون واقعا تیم خوبی است، ولی شرایط طوری است که برای 3 امتیاز می‌رویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز