محمدحسین محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سطح فنی کشتی‌گیران در لیگ امسال تفاوتی با سال قبل نداشت/ کرمانشاه به دلیل نبود اسپانسر نتوانست در لیگ تیم‌داری کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۵:۵۹:۱۸
کد خبر: ۹۳۲۳۷۸
سطح فنی کشتی‌گیران در لیگ امسال تفاوتی با سال قبل نداشت/ کرمانشاه به دلیل نبود اسپانسر نتوانست در لیگ تیم‌داری کند
پیشکسوت کشتی آزاد کشور گفت: از روز اول هم مشخص بود که تیم بیمه رازی سابق یا همان ایران مال شانس اول قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین محبی، پیشکسوت کشتی، درباره کیفیت لیگ برتر امسال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: لیگ امسال از نظر من چندان تفاوتی با سال‌های گذشته نداشت. از نظر فنی همه سطح کشتی گیران در همان سطح سال‌های قبل بود. از روز اول هم مشخص بود که تیم بیمه رازی سابق یا همان ایران مال شانس اول قهرمانی است.

او در پاسخ به این سوال که چرا برخی از استان‌های کشتی خیز ما مانند کرمانشاه مانند گذشته در لیگ تیمداری نمی‌کنند؟ گفت: دلیل اصلی این اتفاق نبود اسپانسر است وگرنه ما قبل از شروع لیگ چندین جلسه با استاندار و مسئولین کرمانشاه داشتیم و حتی برنامه ریزی هم شد اما متاسفانه با وجود این‌که مسابقات لیگ پخش تلویزیونی هم داشتند اما مردم علاقه‌ای به سرمایه گذاری نداشتند.

پیشکسوت کشتی آزاد درباره حضور ایران مال در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نیز اظهار کرد: این مسابقات هر ساله برگزار می‌شود فکر نمی‌کنم امسال تیم بزرگی در این دوره حضور داشته باشد از همین رو سطح مسابقات نمی‌تواند خیلی بالا باشد. آرزوی موفقیت دارم برای نماینده ایران که امیدوارم از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کند و عنوان خوبی را کسب کند.

نظر شما