علیرضا استکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد روزبهانی امیدوار کننده بود/ برگزاری لیگ به رشد بوکس کمک می‌کند/ می‌توانیم دو سهیمه در چین کسب کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۸:۱۹:۳۸
کد خبر: ۹۳۲۴۱۱
عملکرد روزبهانی امیدوار کننده بود/ برگزاری لیگ به رشد بوکس کمک می‌کند/ می‌توانیم دو سهیمه در چین کسب کنیم
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بهمن ماه عازم چین هستیم هدف‌مان کسب سهمیه در این مرحله از مسابقات انتخاباتی است هرچند که دشوار است اما تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ملی بوکس ایران هفته گذشته اردوی مشترکی را با تیم‌ملی ترکیه برگزار کرد و در نهایت ملی‌پوشان کشورمان در دیدار تدارکاتی برابر این تیم به برتری قاطع ۸ بر صفر رسیدند.

علیرضا استکی، سرمربی تیم‌ملی ایران، در پایان این اردو از آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ به خبرنگار برنا گفت:  اتفاق خیلی مهمی که افتاد این بود که این مسابقات درست پس از رقابت‌های قهرمانی کشور رخ داد و چیزی که من مشاهده کردم عملکرد خیلی خوب احسان روزبهانی بود. البته همه بازیکنان خوب بودند و مبارزات قشنگی را انجام دادند. در مجموع اردوی مثمر ثمری برای ما بود که جا دارد تشکر کنم از حسین ثوری که به خوبی با ما همکاری می‌کنند و این تدارکات را انجام می‌دهند.

او درباره شانس کسب سهمیه نیز توضیح داد: بهمن ماه عازم چین هستیم هدف‌مان کسب سهمیه در این مرحله از مسابقات انتخاباتی است هرچند که دشوار است اما تلاش خواهیم کرد. پس از آن‌هم اردیبهشت ماه گزینشی پاریس را داریم که دوباره شانس خودمان را امتحان کنیم.

استکی در پایان در خصوص جای خالی لیگ برتر در بوکس ایران نیز گفت: طبیعتا اگر لیگ برگزار شود به نفع بوکس کشورمان خواهد بود ولی بهتر است در این مورد فدراسیون پاسخگو باشد نه من.

ریماندو زامورا، سرمربی کوبایی تیم‌ملی ترکیه، نیز توضیح داد: خیلی خوشحالم به ایران سفر کردیم و در این اردوی مشترک حضور داشتیم. بوکسورهای ایرانی خیلی قدرتمند، با انگیزه، با هدف و بسیار تکنیکی کار می‌کنند. ما قبل از ایران در بلاروس بودیم آنجا‌هم اردوی خوبی داشتیم.

او با اشاره به توانایی فنی بالای بوکسورهای ایرانی ادامه داد: بوکس ایران پتانسیل خیلی خوبی دارد با شناختی که از این بازیکنان پیدا کردم فکر می‌کنم بتوانند یک یا دو سهمیه در گزینشی چین به دست بیاورند. البته شرایط برای تیم ترکیه هم سخت است و به نظرم ترکیه هم همین تعداد شانس را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز