رسول کربکندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با پرسپولیس زیرِ فشار هم سخت است/ ذوب آهن باید نقاط ضعف خود را پوشش دهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۲:۱۱
کد خبر: ۹۳۲۴۳۷
بازی با پرسپولیس زیرِ فشار هم سخت است/ ذوب آهن باید نقاط ضعف خود را پوشش دهد
سرمربی سابق ذوب آهن معتقد است علی رغم فشار روانی که روی بازیکنان پرسپولیس است، بازی با این تیم سخت خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون دیدار امروز پرسپولیس و ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: ذوب آهن جایگاهش در مکان فعلی جدول نیست و تیم به لحاظ فنی مشکلاتی دارد که باید آنها را برطرف کرد . به نظر من بخشی از مشکلات درابتدای فصل وجود داشته و در بسیاری از بازی ها نیز ذوب آهن از همان نقاط ضعف خود ضربه خورده که تا به حال نتوانسته آنها را به خوبی پوشش دهد و باید برای موفقیت این کار صورت بگیرد.

دروازه بان ایران در جام جهانی1978 آرژانتین افزود: در خط هافبک ما بازیکنان خوبی را داریم. اما مشکلاتی نیز در همین بخش وجود دارد، در درون دروازه هم تغییراتی صورت گرفت و در حال حاضر دروازه بان تیم امید حضور دارد و باید تلاش بیشتری برای روند کاری او و آمادگی اش صورت بگیرد واو جای پیشرفت دارد. در مورد پرسپولیس نیز باید بگویم این تیم هم نتوانسته آن گونه که از آن انتظار می رفت در لیگ ظاهر شود و به همین دلیل فشار روانی زیادی بر روی این باشگاه و بازیکنان آن است . اما پرسپولیس با تمام این تفاسیر تیم پر مهره ای است و بازی با این تیم زیرِ فشار نیز سخت است.

سرمربی سابق ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون پیش بینی‌اش از نتیجه بازی تصریح کرد: امیدوارم ذوب‌آهن بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی به سه امتیاز کامل این دیدار دست پیدا کند. اما به هیچ وجه نمی توان پیش بینی کرد که بازی با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز