امشب برگزار شد ؛

حضور معاونین وزیر ورزش و جوانان در جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۳:۵۸
کد خبر: ۹۳۲۵۳۸
جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و خیرین ورزشیار در تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند( گلریزان) به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان و خیرین ورزشیار در تهران  برگزار شد.

 این مراسم با هدف کمک به اتمام پروژه های ورزشی خیر ساز ، تجهیز خانه های ورزش روستایی ، حمایت از ورزشکاران بی بضاعت در امر استعدادیابی و قهرمان پروری برگزار شد.

 کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و حمایت از برنامه های اشتغال  برای زنان جوان سرپرست خانوار و دختران اسیب دیده از دیگر اهداف برگزاری این گلریزان اعلام شد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وتوسعه ورزش همگانی و جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی مجلس و استانها نیز در این مراسم حضور داشتند.

پریچهره ، منتقمی ونیکخواه  از جمله میهمانان این آیین بودند.کواکبیان و حسن خانی نمایندگان مجلس نیز به حمایت  از اهداف اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جمع خیرین حضور یافتند.نجمه خدمتی بانوی المپیکی تیراندازی از دیگر میهمانان این برنامه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز