علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کالدرون نباید به ترکیب تیم برنده دست بزند/ رادوشوویچ دروازه‌بان با کیفتی است/ پرسپولیس فاصله باقی مانده تا صدر را جبران می‌کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۵:۵۲:۰۴
کد خبر: ۹۳۲۵۵۹
کالدرون نباید به ترکیب تیم برنده دست بزند/ رادوشوویچ دروازه‌بان با کیفتی است/ پرسپولیس فاصله باقی مانده تا صدر را جبران می‌کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است رادوشوویچ اگر در هر تیم دیگری بازی می‌کرد می‌توانست به طور فیکس درون دروازه‌ قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، بازیکن پرسپولیس، درباره برد پرگل این تیم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به خبرنگار برنا گفت: کسب این سه امتیاز برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت، به ویژه اینکه بازی در خانه حریف و در فولادشهر بود و این‌گونه بازی‌ها معمولاً برای تیم‌ها اهمیت زیادی دارد و خداراشکر پرسپولیس توانست با انجام یک بازی خوب و هدفمند به آنچه که حقش در زمین بود دست پیدا کند و جایگاه خود را با این سه امتیاز در جدول بهبود ببخشد. در عین حال هم به آینده نیز کاملا امیدوار باشد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون فاصله پرسپولیس با صدر جدول ۳ امتیاز است که آن هم با برگزاری دیدار معوقه و پیروزی مقابل نساجی جبران می‌شود و همان‌گونه که بنده از ابتدای فصل گفتم و همچنان به آن اعتقاد دارم مطمئن باشید پرسپولیس اگر نتایج خوبی هم در چند مسابقه نگرفته است آن‌ها را جبران می‌کند و اگر برخی‌ها اجازه بدهند امسال هم پرسپولیس به قهرمانی خواهد رسید.

 مدافع اسبق سرخپوشان پایتخت در ادامه با تمجید از بازی بشار رسن عنوان کرد: شما اگر بازی تیم ملی ایران مقابل عراق را ببینید خواهید دید رسن چه بازیکن با کیفیتی است و در بازی مقابل ذوب‌آهن نیز یک بار دیگر نشان داد تا چه حد می‌تواند به تیم کمک کند و امیدوارم کالدرون بیشتر از او استفاده کند.

محمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد خوب رادوشوویچ اظهار داشت: رادو گلر بسیار باکیفیتی است و در هر تیمی به غیر از پرسپولیس اگر بازی کند قطعاً گلر اول خواهد بود، اما در پرسپولیس بهترین گلر آسیا حضور دارد و اینکه دروازه‌بان دوم تیم چنین کیفیت بالایی دارد جای خوشحالی برای تیم دارد.

مدافع اسبق پرسپولیس در پایان پیرامون بازی هفته چهاردهم که سه‌شنبه آینده مقابل گل‌گهر سیرجان است، تصریح کرد: تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه بالایی ظاهر می‌شوند و امیدوارم پرسپولیس با همین ترکیب تیم برنده وارد زمین شود و بتواند سه امتیاز آن دیدار را نیز در آزادی به دست آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز