بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وریا یکی از بهترین بازیکنان ایران است/ این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد/ زوج‌سازی استراماچونی جواب داده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۵:۲۷:۴۹
کد خبر: ۹۳۲۵۶۰
وریا یکی از بهترین بازیکنان ایران است/ این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد/ زوج‌سازی استراماچونی جواب داده است
پیشکسوت استقلال گفت: زوج‌سازی استراماچونی جواب داده و ما شاهد این هستیم در میانه میدان بازیکنانی مانند ریگی و غلامی با پرس خوب خط دفاعی هافبک‌های شهر خودرو را از کار انداختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره دیدار این تیم مقابل شهر خودرو و برد یک بر صفر آبی‌پوشان که منجر به صدرنشینی این تیم در لیگ شد، به خبرنگار برنا گفت: دیروز شاهد بازی سختی بودیم، جنگ میانه میدان و‌جدال هافبک ها در این دیدار تعیین کننده بود.

وی افزود: هر دو تیم شرایط خوبی داشتند و خط هافبک دو تیم از بازیکنان خوبی تشکیل شده بود. اما در استقلال زوج‌سازی استراماچونی جواب داده است و ما شاهد این هستیم که در میانه میدان بازیکنانی مانند ریگی و غلامی با پرس خوب خط دفاعی هافبک‌های شهر خودرو را از کار انداختند و اجازه بازی‌سازی به آنها ندادند و می‌توان گفت قاسم‌نژاد و اکبری مقابل استقلال کم فروغ بودند.

هافبک هجومی اسبق استقلال در ادامه با اشاره به توانایی خوب خط دفاع این تیم عنوان کرد: در قلب خط دفاعی که دانشگر جانشین یزدانی شده بود و همچنین روزبه چشمی روز خوبی داشتند و به خوبی زوج خط میانی حریف را کنترل کردند. البته نباید از بازی مدافعان کناری به سادگی بگذریم میلیچ خوب و جنگنده بازی می‌کند وریا غفوری نیز نیازی به تعریف ندارد و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر و فوتبال ایران است.

مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره حضور قائدی و دیاباته در خط حمله عنوان کرد: مهدی رحمتی روز خوبی داشت و چند شوت و موقعیت خوب رامهار کرد. در همان نیمه اول قائدی دو- سه موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، اما در نهایت حملات استقلال به بار نشست و زوج بسیار قدرتمند خط حمله آبی‌پوشان توانست روی یک کار تیمی گل تاکتیکی را به ثمر رساند. همانگونه که دیدید کریمی به خوبی توپ را به نقطه کور خط دفاعی ارسال کرد، قائدی توپ را برای دیاباته آماده کرد و او نیز به بهترین نحو توانست از این توپ استفاده کند و تک گل حساس این دیدار را به ثمر برساند.

وی در ادامه به تعویض‌های استقلال نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دشتی بازیکن بسیار خوبی است و قدرت حمل توپ بالایی دارد و جدال یک به یک را می‌تواند به خوبی عبور کند. اما به دلیل اینکه در دیدارهای گذشته از او کمتر استفاده شده کمی تمرکزش کم شده و باید به لحاظ روانی روی این بازیکن کار شود تا قابلیت‌های بسیار بالایی را که دارد با تمرکز بالا در زمین پیاده کند، ضمن اینکه رضاوند نیز هر موقع که به زمین آمده توانسته آنچه سرمربی از او می‌خواهد را در زمین اجرا کند و روی هم رفته استقلال توانست از یک بازی سخت به خوبی و با کسب حداکثر امتیاز عبور کند و حالا می‌توان گفت این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد. با همین روند بتوانیم در آخر فصل شاهد قهرمانی تیم و خوشحالی هواداران باشیم.

 فریبا در ادامه به بازی روز دوشنبه این تیم مقابل پیکان اشاره کرد و گفت: در لیگ برتر بازی ساده وجود ندارد، برخی اوقات تیم‌هایی که به لحاظ امتیازی در جدول پایین‌تر هستند حریفان سرسخت‌تری نسبت به تیم‌های بالای جدول هستند، پیکان تیم گردن کلفتی است که از استقلال شناخت خوبی دارد و در آن بازی نیز استقلال دیاباته را در اختیار ندارد. اما بازیکنانی مانند دشتی، آقایی، تبریزی و فرشید اسماعیلی می‌توانند در خط حمله کنار قائدی حضور داشته باشند و بازی را برای استقلال در بیاورند.

 مدیر فنی سابق استقلال در پایان با اشاره به نقش محوری استراماچونی در موفقیت‌های استقلال خاطرنشان کرد: معتقدم استراماچونی با آرامشی که بیرون زمین دارد و آن را به خوبی با بازیکنانش القا می‌کند نقش پررنگی در مسائل روحی روانی تیم دارد و البته در برخی موارد نیز شاید کنار خط اعتراض به برخی موارد داشته باشد که آن نیز بهترین نحو و با حرفه‌ای‌ترین حالت رخ می‌دهد. امیدوارم کادر مدیریتی باشگاه قدر بازیکنان و مربیان زحمتکش تیم را بدانند و با فراهم کردن شرایط خوب اقتصادی برای آنها تیم را به بهترین شکل پشتیبانی کنند در آینده نیز شاهد همین روند خوب استقلال باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز