معصومه اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رسیدن به قهرمانی کار آسانی نیست/ هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ مقابل شکلی اشتباهات را جبران کردیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۷:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۳۲۵۶۶
بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو گفت: خداراشکر امسال تیم‌ها بسیار قوی هستند و تمام بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند‌، بنابراین ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو اصفهان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برد نامی‌نو مقابل شکلی تهران در هفته چهارم لیگ برتر بانوان بیان کرد: خداراشکر بازی خوبی بود و توانستیم تیم حریف را شکست دهیم‌. تیم ما در کوارتر اول و دوم یک‌سری اشتباهات داشت و ناهماهنگی‌هایی بین خودمان به وجود‌آمد. توانستیم در کوارتر سه و چهار این مسئله را جبران کنیم و بازی را ببریم. ما یک‌جورهایی برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم، بنابراین یک‌سری تاکتیک‌هایی است که باید در برخی از بازی‌ها امتحان شود تا بتوانیم مشکلاتی که پیش می‌آید را با تمرین و مسابقه به مسابقه آن‌ها را بهتر بکنیم تا به نتایج مطلوب برسیم و بازی‌های بهتری داشته باشیم.

وی افزود: بازی بعدی ما مقابل تیم شرکت ملی گاز تهران است. خداراشکر امسال تیم‌ها بسیار قوی هستند و تمام بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند‌. بنابراین ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم، تیم گاز بازیکنان جوانی دارد اما قدمت زیادی دارد.

اسماعیل‌زاده اظهار داشت: ما در هر دیدار بازی خاصی را برای خودمان در نظر می‌گیریم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و با برد بازی را به پایان برسانیم. ما تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم، این موضوع از پیش تعیین شده نیست و قابل پیش‌بینی نخواهد بود. ما باتمام توان تلاش می‌کنیم، برای این‌که بازی‌های قدرتمندی داشته باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو در پایان گفت: تا به حال تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین‌ها و قهرمانی لیگ کردیم و به تلاش خود ادامه می‌دهیم. نباید فقط با حرف باشد بلکه هر بازی را باید بدون اشتباه تمام کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. این موضوع کار آسانی نیست چون تیم‌های خوبی در لیگ وجود دارند اما تیم ما هم برنامه خود را دارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز