سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد؛

لحاظ کردن شرایط مناطق مختلف کشور در برنامه‌ریزی‌های کلان

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۸:۵۴
کد خبر: ۹۳۲۶۵۵
لحاظ کردن شرایط مناطق مختلف کشور در برنامه‌ریزی‌های کلان
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست روسای هیات های پزشکی ورزشی خراسان رضوی بر ضرورت لحاظ کردن دغدغه ورزشکاران و همکاران پزشکی ورزشی سراسر کشور در برنامه ریزی های کلان تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مهرزاد خلیلیان با اشاره به سال ها تلاش همکاران پزشکی ورزشی برای اعتلای این مهم در سطح کشور، گفت: برای توسعه بنیادین پزشکی ورزشی در سراسر کشور ضروری است که دیدگاه همکاران شهرستان ها را در برنامه ریزی های کلان مد نظر داشته باشیم چرا که در این صورت برنامه های هرچه بیشتر عملیاتی می شوند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، خاطرنشان کرد: موفقیت مجموعه فدراسیون و تحقق همه اهداف ترسیم شده قطعا منوط به درک مسایل و مشکلات شهرستان های دور و نزدیک از مرکز است.

وی با اشاره به رسالت فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی، افزود: در ارائه خدمات به جامعه هدف که همان ورزشکاران عزیز هستند، بدیهی است که باید تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشیم و برای پیگیری امور صمیمیت، صراحت و صداقت سر لوحه کارها باشد.

 دکتر خلیلیان با اشاره به اهمیت تعامل با ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی، ضرورت بازرسی های دقیق و حساب شده از اماکن ورزشی را به منظور تضمین سلامت ورزشکاران یادآور شد.

در این نشست دکتر رضا گلدوزیان رئیس و خانم برات دبیر هیات پزشکی ورزشی استان گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کردند و شماری از روسای هیات های شهرستان های تابعه استان به بیان دیدگاه، مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز