آتیلا حجازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتقاد اول فصلم درست بود/ استقلال متحول و باانگیزه شده است/ قهرمانی در نیم فصل ارزشی ندارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۵:۲۶:۴۱
کد خبر: ۹۳۲۷۷۵
انتقاد اول فصلم درست بود/ استقلال متحول و باانگیزه شده است/ قهرمانی در نیم فصل ارزشی ندارد
بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال به آنچه دلخواه ما و هوادارانش بود تبدیل شد. جدا از دستاوردها و نتیجه‌های خوب از لحاظ تاکتیکی و شکل بازی هم خیلی پیشرفت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آتیلا حجازی، بازیکن اسبق تیم استقلال، درخصوص وضعیت آبی‌پوشان در جدول لیگ و عملکرد این تیم در چند هفته اخیر صحبت کرد.

حجازی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به روند رو به رشدی که استقلال پیش گرفته اظهار داشت:  من خودم به شخصه از  کسانی بودم که در ابتدای فصل انتقاد کردم از تیم استقلال و فکر می‌کنم انتقادم هم به جا بود. چندین و چند بازی استقلال هم از لحاظ شکل بازی و هم از لحاظ نتیجه‌گیری متأسفانه موفق نبود و امیدی به این تیم نداشتم ولی خوشبختانه کلا روند استقلال تغییر کرد و از آن تیمی که هیچ ذوقی برای پیروزی نداشت یعنی به نظر من کاملا بی‌انگیزه و ناهماهنگ بود کاملا تبدیل شد به یک تیم برنامه‌دار و باانگیزه.

وی در ادامه افزود: نفرات زیادی به تیم آمدند و باید هماهنگ می‌شدند. به هرحال به مرور زمان استقلال به آنچه دلخواه ما و هوادارانش بود تبدیل شد. جدا از دستاوردها و نتیجه‌های خوب از لحاظ تاکتیکی و شکل بازی هم خیلی پیشرفت کرد و توانست چندین بازی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد و الان واقعا نتایج بسیار خیره‌کننده‌ای را گرفته و گواه این ادعا هم صدرنشینی استقلال است.

پسر اسطوره آبی‌پوشان در پایان خاطرنشان کرد: استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به حریف سنتی خود یعنی پرسپولیس در صدر است و باید احترام گذاشت به این تیم و مربی تیم که نشان دادند چقدر می‌توانند در زمین تأثیرگذار باشند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. قهرمانی نیم فصل به نظر من ارزشی ندارد و به قهرمان نیم فصل جامی اهدا نخواهد شد. استقلال با اینکه صدرنشین است اما باز هم نیاز به یک تقویت دارد که ان‌شاءالله در ادامه نیم فصل دوم بتواند این روند صعودی‌اش را ادامه دهد و در نهایت بتواند به مقام قهرمانی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز