ایوب بهتاج؛

از سال گذشته تا کنون پروژه های عمرانی مهمی در آذربایجان شرقی افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۷:۰۷
کد خبر: ۹۳۲۹۶۷
از سال گذشته تا کنون پروژه های عمرانی مهمی در آذربایجان شرقی افتتاح شد
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست مشترک معاونین وزارت ورزش با مدیران کل استان ها گفت: برای قهرمانان المپیکی استان حقوق ماهیانه در نظر گرفتیم تا بدون دغدغه تمرین کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: آذربایجان شرقی در دومین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر با ۹۸ تیم مختلف نسبت به دوره قبل حدود دو برابر مدال گرفت و چهار پله صعود داشت. 

مدیر  کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: امیدواریم مستعدین ورزشی از همه جای کشور شناسایی و به اردوهای ملی دعوت شوند. اینگونه انگیزه ها در سراسر کشور حفظ می شود  و در آیتده تیم های ملی ما در تمام رده های سنی تامین و تضمین هستند. 

وی افزود: اولین ورزشکار این استان که رسما سهمیه المپیک را گرفت میلاد وزیری در تیر و کمان بود. بسیار امیدواریم پرویز هادی در کشتی و میرهاشم حسینی در تکواندو هم نه تنها سهمیه المپیک را بگیرند بلکه در المپیک هم درخشش داشته باشند. 

بهتاج تاکید کرد: برای میلاد وزیری و تمام کسانی که از آذربایجان شرقی سهمیه المپیک بگیرند برنامه ویژه ای داریم و حقوق ماهیانه در نظر گرفته ایم تا بدون دغدغه فقط به تمریناتشان فکر کنند. 

او در پایان گفت: به لطف پیگیری های وزارت ورزش و دولت تدبیر و امید و مصوبه مجلس با قانون ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده بسیاری از پروژه های عمرانی استان تکمیل و افتتاح شد که استادیوم ده هزار نفری مراغه، پنج هزار نفری میانه از آن جمله بودند. همچنین طی امسال و سال آینده بسیار امیدواریم چندین پروژه سه هزار نفری در استان همچنین پروژه بزرگ استخر قهرمانی شنا و شیرجه تبریز به بهره برداری برسد تا مقدمه معرفی قهرمانان زیادی در این رشته پایه و پرمدال به ورزش کشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز