ایرج رحمانی؛

استان‌ها دلخوش به بودجه دولتی نباشند

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۲:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۰۲۲
استان‌ها دلخوش به بودجه دولتی نباشند
مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جونان در حاشیه نشست مشترک با مدیران کل استانی گفت: یکی از شاخص های اصلی ارزیابی ما از مدیران کل ورزش و جوانان استان ها جذب منابع مالی غیر دولتی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایرج رحمانی، مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جونان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق مصوبه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان به ویژه در موضوعات ماده 27 این جلسه کاملا تخصصی در نظر گرفته شد که نکنه قابل توجه آن حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی برای اولین بار بود.

مدیر کل هماهنگی امور استان ها ادامه داد: در این نشست نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، سازمان برنامه و بودجه، امور استخدامی کشور، وزارت دارایی و وزارت دادگسنری برای کمک به ما حضور داشتند. این جلسات که با نام دانش افزایی مدیران برگزار شد کاملا چالشی و با پرسش و پاسخ دو طرفه بود که امیدواریم تداوم داشته باشد. هدف ما بالا بردن اگاهی مدیران، شفاف سازی و در نهایت ارائه خدمات خوب به مخاطبین است.

وی افزود: با تاکید دکتر سلطانی فر یک بانک اطلاعاتی بسیار خوب از مدیران آینده کشور شناسایی کردیم و در حال برگزاری دوره های آموزشی برای آنها هسانیم تا در آینده وزارت ورزش و جوانان بی نیاز از مدیران خارجی شود. 

رحمانی تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابعی که داریم مدیران کل استان ها باید با تعامل کامل با مقامات استانی تلاش کنند از حداکثر ظرفیت استان خود استفاده کنند و فقط منتظر اعتبارات دولتی نباشند که یکی از شاخص های اصلی ارزیابی ما از مدیران کل ورزش و جوانان استان ها همین مورد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز