ژاله فرامرزیان در نشست معاونین توسعه منابع استان‌ها:

حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بر اساس آیین نامه خواهد بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۵:۵۵
کد خبر: ۹۳۳۲۳۱
حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بر اساس آیین نامه خواهد بود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: به تمامی فدراسیون‌ها اعلام کردیم که چنانچه سهمیه المپیک کسب شده به نام خود ورزشکار و یا مربوط به فدراسیون است اعلام کنند تا طی یک مکانیزم خاص حمایت‌های مالی لازم صورت گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان در حاشیه نشست معاونین توسعه منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها گفت: این نشست با حضور معاونین سازمان اداری و استخدامی و ذی نفعان، جهت بررسی وضعیت مالی در سال 98، اقدامات در حوزه ساختاری، منابع  انسانی و مجموعه مشکلات مرتبط با این سه بخش برگزار شد.

وی افزود:  اقتصاد ورزش، حوزه تحول اداری، فناوری اطلاعات، جشنواره شهید رجایی، روند فعالیت و اقدامات  ادارات کل در مقایسه با یکدیگر و موضوعات عمومی در حوزه ستادی و برش‌های استانی از جمله مباحثی است که در این نشست مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

فرامرزیان با اشاره به تحقق 100 میلیارد اعتبار جهت  تکمیل 42 پروژه در سال 98 گفت: در حال حاضر 43 درصد اعتبار پروژه‌ها تامین شده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و با استفاده از ظرفیت ماده 27 برای پروژه‌های بیشتری اقدام کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به  ارائه کلیات در خصوص بودجه سال 99 گفت: پس از ابلاغ بودجه سال 99 برنامه بسیار جدی و خاصی را در مورد تفاوت‌های بودجه سال 99 با سال‌ها‌ی گذشته را  در اختیار مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها قرار می‌دهیم و روند فعالیت در بودجه سال 99 را با شیوه جدید و براساس الزامات قانون بودجه اعتبارات توزیع خواهد شد.

وی گفت: سعی کردیم برنامه‌ریزی‌ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون‌هایی که احتمال کسب مدال در آن‌ها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند مورد همراهی قرارگیرند.

فرامرزیان در خصوص پرداخت حقوق به ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند گفت: براساس مصوبه ستاد بازی‌ها قرار بر این شد که به  ورزشکارانی که سهمیه المپیک  کسب می‌کنند به مدت یک سال (از تیرماه امسال تا تیرماه سال آینده)  هر ماه مبلغ 5 میلیون تومان به صورت حقوق از جانب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک  به صورت مشترک پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: پرداخت حقوق ورزشکاران پارالمپیک براساس مکانیزم کمیته پارالمپیک انجام خواهد شد. به تمامی فدراسیون‌ها اعلام کردیم که چنانچه سهمیه المپیک کسب شده به نام خود ورزشکار و یا مربوط به فدراسیون است اعلام کنند تا طی یک مکانیزم خاص حمایت‌های مالی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به تعهدی که در خصوص پرداخت کمک به فدراسیون‌ها داشتند عنوان کرد: سعی کردیم برنامه‌ریزی‌ای جهت پرداخت ویژه برای فدراسیون‌هایی که احتمال کسب مدال در آن‌ها بیشتر است را داشته باشیم و به میزان برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند مورد همراهی قرارگیرند تا ما شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران خوبمان  در المپیک 2020 باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز