بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی قهرمانی پیشکسوتان آسیا؛

تیمهای امدادی کشورمان یک طلا و سه نقره در روز آخر کسب کردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۱:۲۳
کد خبر: ۹۳۳۳۴۵
تیمهای امدادی کشورمان یک طلا و سه نقره در روز آخر کسب کردند
روز پایانی بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی پیشکسوتان کشورمان با درخشش تیم های امدادی کشورمان در دوبخش آقایان و بانوان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی انجمن پیشکسوتان دو ومیدانی ایران روز پایانی بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی پیشکسوتان کشورمان با درخشش تیم های امدادی کشورمان در دوبخش آقایان و بانوان همراه بود.

بر این اساس و در رقابت ماده ٤*٤٠٠متر بخش مردا و رده سنی (٣٥تا٣٩)سال تیم کشورمان با ترکیب(امیر حسین مرادی،حشمت الله سرلک،صادق مظاهری ومسعود بهرامی)با پشت سر گذاشتن تمام تیم های آسیایی مقتدرانه بر سکوی نخست قرار گرفت و مدال طلا را از آن خود کرد.

همچنین در رقابت ماده ٤*١٠٠متر بانوان و رده سنی (٣٥تا٣٩)سال تیم کشورمان با ترکیب(سمیه شمس،سارا رحیمی،فاطمه محمدی و شهناز گودرزی )نایب قهرمان شد و مدال نقره را بدست آورد.

در ادامه تیم ملی امدادی ٤*٤٠٠متر بخش مردان و رده سنی(٥٠تا٥٤)سال که از حضور دوندگانی همچون(بهروز خاکساری،بهنام موگویی،خردمند حیدری و سعید محمدی)در ترکیب خود بهره میبرد موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و یک مدال نقره دیگر را برای تیم کشورمان به ثبت برساند.

تیم ملی امدادی٤*٤٠٠متر بانوان رده سنی( ٣٥تا٣٩)سال کشورمان نیز همچون تیم های امدادی دیگر و با ترکیب(فاطمه محمدی،سمیه شمس،شهناز گودرزی و نسرین پاسدار بخشایش) موفق به کسب مدال نقره در این ماده شد تا تعداد مدال های کسب شده توسط تیم های ملی امدادی کشورمان در دوبخش آقایان و بانوان را به عدد٤ برساند.

بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی پیشکسوتان قهرمانی آسیا  با برگزاری مراسم اختتامیه در شهر سرواک کشور مالزی به پایان رسید و ملی پوشان ایران بلافاصله راهی کشورمان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز