رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز- روسیه؛

ابراهیمی و زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۲:۱۷
کد خبر: ۹۳۳۳۹۵
ابراهیمی و زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
پایان مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز که تا مرحله نیمه نهایی برگزار شد، محمدجواد ابراهیمی و امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از امروز (شنبه) در شهر ولادی قفقاز روسیه آغاز شد و فرداشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.

در پایان مسابقات روز نخست که تا مرحله نیمه نهایی برگزار شد، محمدجواد ابراهیمی و امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 مغلوب عظمت توسکایف از روسیه شد و در صورت حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست خواهد آورد.

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رستم کاراخانوف از روسیه با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بخان گویگریف قهرمان جهان از روسیه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد اما در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کوربان شیرایف از روسیه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.
 
در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف روس خود با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل احمد باتایف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را برای کسب مدال برنز بدست آورد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع  پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد حسن بای رحیم اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن حریف روس خود به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت.
نظر شما