هادی افشار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردانی در فینال خوب نبود/ تکواندوکاران باید از لحاظ روحی تقویت شوند/ برای رسیدن به نقطه ۱۰۰ نگرش‌مان باید عوض شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۴:۴۸
کد خبر: ۹۳۳۳۹۸
مردانی در فینال خوب نبود/ تکواندوکاران باید از لحاظ روحی تقویت شوند/ برای رسیدن به نقطه ۱۰۰ نگرش‌مان باید عوض شود
کارشناس تکواندو کشور گفت: کسب سهمیه نقطه صفر ماجراست قطعا برای رسیدن به نقطه صد باید همانطور که گفتم نگرش‌مان را تغییر دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی افشار، مربی سابق تیم‌ملی تکواندو درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان در فینال مسابقات گرندپری روسیه به خبرنگار برنا عنوان کرد: خسته نباشید می‌گویم به تک تک بازیکنان و کادرفنی، تقریبا همه انتظار سه سهمیه را داشتیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. قبلا هم گفتم و بازهم می‌گویم متاسفانه بازیکنان از نظر روحی ضعیف هستند و در راندهای آخر بازی بعضا بازی برده را واگذار می‌کنند‌ اتفاق تلخی که در این رقابت‌ها هم شاهد آن بودیم.

او ادامه داد: هادی‌پور خیلی خوب پیش رفت ولی در نهایت مقابل حریف اصلی خود نتیجه را واگذار کرد در مرحله رده‌بندی هم باز همین اتفاق را شاهد بودیم. متاسفانه این موضوع در هر سه نماینده ما کاملا صدق می‌کند. 

وی افزود: وقتی ما هدف‌مان حضور در المپیک و کسب مدال در این میدان بزرگ است باید حتما برای تحقق این هدف یک نگرش جدیدی را داشته باشیم. ما دیدیم که هر سه نماینده ما خوب بودند. ولی از نظر آمادگی روانی که یکی از فاکتورهای مهم در کنار آمادگی جسمانی است را نداشتند. 

افشار در پاسخ به این سوال که آیا سجاد مردانی در گرنداسلم شانسی برای کسب سهمیه دارد یا خیر؟ گفت: مردانی خیلی خوب بود و با انگیزه کار کرد اما در فینال اصلا خوب نبود. قطعا اگر همین آمادگی را داشته باشد واز نظر روانی‌هم روی او کار شود می‌تواند سومین نماینده تکواندوکار ما در توکیو باشد.

مربی سابق تیم‌ملی در پایان گفت: کسب سهمیه نقطه صفر ماجراست قطعا برای رسیدن به نقطه صد باید همانطور که گفتم نگرش‌مان را تغییر دهیم. فکر می‌کنم برای این‌کار فرصت کافی داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز