محمد هاشم‌زاده در گفتگو با خبرگزارب برنا:

برداشت درستی از صحبت‌های ناظم‌الشریعه نشده است/ از بازی کردن با عربستان ترسی نداریم/ عملکرد تیم ملی در تورنمنت مشهد مطلوب نبود

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۷:۱۵
کد خبر: ۹۳۳۴۱۱
برداشت درستی از صحبت‌های ناظم‌الشریعه نشده است/ از بازی کردن با عربستان ترسی نداریم/ عملکرد تیم ملی در تورنمنت مشهد مطلوب نبود
کارشناس فوتسال کشور گفت: به دلیل شرایط بد اقتصادی خیلی از ستاره‌ها از لیگ ایران خارج شدند و قطعا اگر این روند ادامه یابد و اسپانسر قوی سمت فوتسال نیاید این لیگ نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم‌ملی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد هاشم‌زاده، پیشکسوت فوتسال درباره قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم‌ملی کشورمان با کره جنوبی، تایلند و عربستان همگروه شد از بین این تیم‌ها احساس می‌کنم بازی با تایلند برای ما متفاوت خواهد بود. 

او در پاسخ به این سوال که با صحبت‌های سرمربی تیم در خصوص همگروهی با عربستان آیا شرایط برای تیم‌ملی نگران‌کننده خواهد بود؟ گفت: احساس می‌کنم برداشت درستی از صحبت‌های ناظم‌الشریعه نشده چرا که منظور سرمربی تیم‌ملی این است که چون تا به امروز مقابل این تیم بازی نکردیم شناخت کافی از عربستان نداریم نه اینکه ما از بازی کردن مقابل این تیم ترس داریم. جای نگرانی وجود ندارد و تیم با یک تمرین خوب و برنامه ریزی درست می‌توانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

هاشم‌زاده درباره عملکرد تیم‌ملی در تورنمنت سه جانبه مشهد نیز اظهار کرد: هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه شناخت نقاط ضعف و قوت‌مان است. طبیعتا در این رقابت‌ها بجای نتیجه گرایی باید به دنبال کسب تجربه و محک تیم باشیم. عملکرد تیم در تورنمنت مشهد مطلوب نبود ولی این را هم فراموش نکنیم که زمان زیادی هم برای تمرین نداشتیم.

او در پایان در مورد کیفیت لیگ برتر فوتسال نیز توضیح داد: لیگ خوبی داریم رفته رفته بهتر هم می‌شود. تیم‌هایی که پر مهره هستند خیلی فاصله زیادی با تیم‌های معمولی ندارند و تقریبا در یک سطح باهم بازی می‌کنند. اما متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی خیلی از ستاره‌ها از لیگ ایران خارج شدند و قطعا اگر این روند ادامه یابد و اسپانسر قوی سمت فوتسال نیاید این لیگ نمی‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم‌ملی باشد.

نظر شما
پرونده ویژه