در سازمان خصوصی سازی صورت گرفت؛

واگذاری دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر به استقلال و پرسپولیس

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۸:۴۱
کد خبر: ۹۳۳۵۰۴
واگذاری دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر به استقلال و پرسپولیس
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تعیین و تکلیف ساختمان‌های مرکزی مربوط به این دوباشگاه و مطالبات استقلال و پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال انجام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده معاون وزیر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورز با اعلام ادامه مستمر و منظم جلسات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: دو جلسه با محوریت ریاست سازمان خصوصی سازی و مسیولان مالی، ذی حسابان، کارشناسان بورس و مدیران وزارتخانه در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد. موضوع مهم این دو باشگاه تعیین دقیق دارایی‌ها و شفافیت کامل در میزان بدهی و مطالبات آن‌ها است.

 معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: مقرر شد صورتجلسه واگذاری و انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر با امضا مدیران عامل دو باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اقدام شود و برای اجرا به دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ابلاغ گردد.

تقی‌زاده گفت: مکاتبه‌ای هم با حوزه توسعه قهرمانی و حرفه‌ای و همینطور فدراسیون فوتبال برای حل و فصل بدهی‌ها و مطالبات استقلال و پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال و همینطور تعیین تکلیف و استقلال ساختمان‌های مرکزی این دو شرکت به عنوان بخشی از دارایی‌ها تهیه و ارسال خواهد شد.

نظر شما