پیمان حسنی؛

برنامه‌های المپیکی تنیس روی میز بدون خلل پیش می‌رود

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۲:۰۱
کد خبر: ۹۳۳۵۳۹
برنامه‌های المپیکی تنیس روی میز بدون خلل پیش می‌رود
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با تاکید وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون تنیس روی میز در اولین فرصت قبل از پایان سال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: ثبت نام برای مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز از 16 آذر آغاز شده و تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت. 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: پس از روند ثبت نام و تایید صلاحیت ها پیش بینی می کنیم در بهمن ماه مجمع انتخاباتی برگزار شود و تاکید وزارت ورزش و جوانان هم به برگزاری هرچه سریعتر انتخابات است چرا که در سال المپیک هستیم و برنامه های مهمی پیش رو داریم. 

وی افزود: کار خوبی که انجام شد انتخاب نایب رییس فدراسیون به عنوان سرپرست بود آقای حبیب زاده در جریان تمام برنامه های کلی و جزئی فدراسیون هستند و هیچ خللی به فعالیت های تنیس روی میز از جمله مسیر انتخابی المپیک برای تیم های ملی وارد نخواهد شد. 

حسنی تاکید کرد: دوم تا ششم بهمن ماه در پرتغال برای یکی از 9 سهمیه تیمی مسابقات المپیک 2020 توکیو در قسمت مردان می جنگیم که اگر این اتفاق بیفتد دو سهمیه انفرادی ما هم خود به خود قطعی می شود. در غیر این صورت برای سهمیه انفرادی باید در آسیای میانه مبارزه کنیم. 

او در پایان گفت: در حال حاضر 5 لژیونر در لیگ های اروپایی داریم و با تجربه آنها امیدوار به کسب سهمیه هستیم، ندا شهسواری هم در فسمت بانوان شانس کسب سهمیه از آسیای میانه را دارد.

نظر شما
پرونده ویژه