رقابت‌های انفرادی زیر ۱۳ سال؛

تنیسورهای ایران جواز حضور در فینال مسابقات غرب آسیا را بدست آوردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۲:۳۱
کد خبر: ۹۳۳۷۱۱
تنیسورهای ایران جواز حضور در فینال مسابقات غرب آسیا را بدست آوردند
تمامی نمایندگان کشورمان جواز حضور در فینال انفرادی هفته نخست مسابقات زیر ۱۳ سال غرب آسیا را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، سومین روز رقابت‌های تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا با معرفی چهره‌های راه یافته به فینال هفته نخست بازی‌ها به میزبانی امارات پیگیری شد.

نیمه نهایی انفرادی دختران،  در نخستین دیدار مرحله هانا سلطانی از ایران با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶) مقابل نماینده لبنان به برتری رسید و در دیگر دیدار این مرحله ماندگار فرزامی با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) از سد دیگر نماینده لبنان عبور کرد تا ۲ نماینده کشورمان به راحتی به جمع نفرات حاضر در فینال ملحق شوند.

امیرعلی قوام با نتیجه (۳-۶ و ۴-۶) تنیسور لبنانی را از پیش رو برداشت و کسری رحمانی با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) دیگر نماینده لبنان را شکست داد تا فینال هفته نخست با حضور بازیکنانی ایرانی برگزار شود.

تنیسورهای کشورمان در ادامه بازی‌ها امروز در بخش دو نفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

نمایندگانی از امارات، ایران، عراق، عربستان سعودی، بحرین، اردن، عمان، یمن، لبنان، سوریه و افغانستان در این دوره از مسابقات حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۱۱ روز به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، سرداوری این دوره از رقابت‌های بر عهده شروین صفوی داور نشان سفید کشورمان است و سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس در غرب آسیا و آسیا میانه، به عنوان نماینده فدراسیون جهانی حضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز