هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال؛

جدال جنوبی‌ها در بندر/ شیمیدر به مصاف ذوب‌‌آهن می‌رود

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۰۱:۵۹
کد خبر: ۹۳۳۷۷۲
جدال جنوبی‌ها در بندر/ شیمیدر به مصاف ذوب‌‌آهن می‌رود
در یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بسکتبال دو تیم پتروشیمی و نفت آبادان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه 18 آذر با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور درحالی پیگری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین این بازی‌ها پتروشیمی بندر امام صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در خانه پذیرای نفت آبادان خواهد بود. شاگردان حماد سامری در نفت آبادان که هفته گذشته اولین شکست خود را برابر مقابل ذوب آهن کسب کردند این هفته در بندر امام به دنبال جبران خواهند بود و در آن سو هم شاگردان فرزاد کوهیان برای حفظ جایگاه خود تلاش خواهند کرد تا سه امتیاز بازی را در خانه از دست ندهند.

اما در دیگر بازی مهم هفته شیمیدر قم دیگر تیم مدعی فصل در خانه میزبان ذوب آهن خواهد بود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ذوبی‌ها قصد دارند با کسب برد مقابل این تیم روند پیروزی‌های خود را مقابل تیم‌های مدعی ادامه دهند. شاگردان محمدرضا اسلامی در شیمیدر نیز تلاش می‌کنند تا با کسب سه امتیاز این دیدار فاصله‌شان را با سایر مدعیان حفظ کرده و همچنان از شانس قهرمانی دور نماند.

در ورزشگاه آزادی نیز دو تیم مهرام و نیروی زمینی از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان مصطفی هاشمی در حال حاضر با کسب 7 برد و 2 باخت و در مجموع 16 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی هستند و تیم نیروی زمینی نیز با 12 امتیاز در جایگاه 12 جدول رده بندی قرار دارد.

اما در سایر دیدارهای هفته یازدهم در کرمان دو تیم رده هشتم و چهاردهم جدول یعنی مس کرمان و شهرداری بندرعباس مقابل هم قرار خواهند گرفت. شاگردان شاهین‌طبع در آذر شهر به مصاف توفارقان خواهند رفت و دو تیم اکسون، رعد پدافتند نیز در تالار ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

* پتروشیمی بندرامام - نفت آبادان

* شیمیدر قم - ذوب آهن اصفهان

* توفارقان آذرشهر - شهرداری گرگان

* اکسون تهران - رعد پدافند هوایی

* مس کرمان - شهرداری بندرعباس

* شورا و شهرداری قزوین - آویژه صنعت مشهد

* مهرام تهران - نیروی زمینی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز