وحید قلیچ در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واگذاری درفشی‌فر و مرغوبکار به سرخابی‌ها اتفاق بزرگی است/ هیچ حب و بغضی با دروازه‌بان‌های پرسپولیس ندارم/ بیرانوند مرد شماره یک فوتبال ایران و آسیا است

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۵:۲۷:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۸۰۳
واگذاری درفشی‌فر و مرغوبکار به سرخابی‌ها اتفاق بزرگی است/ هیچ حب و بغضی با دروازه‌بان‌های پرسپولیس ندارم/ بیرانوند مرد شماره یک فوتبال ایران و آسیا است
دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس گفت: تا زمانی که بیرانوند باشد دیگر ما نمی‌توانیم روی دروازه‌بان دیگری خیلی حساب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس، در حاشیه گردهمایی اسطوره‌ها و مفاخر نامی فوتبال ایران که به همت شرکت پرسپولیس کهن برگزار شده بود درخصوص آخرین وضعیت سرخپوشان در لیگ در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در اصفهان 3 گل به ذوب‌آهن زدن هنر است چون کسی نمی‌توانست این کار را انجام دهد. البته الان ذوب آهن حال و روز خوشی ندارد و این را هم باید در نظر گرفت اما باز این سه گل کار ارزشمندی بود و نشان می‌دهد که تیم رو به جلو حرکت می‌کند و از بازی هفته قبل استارتش خورد.

وی در ادامه افزود: چون استقلال در این فصل خوب بازی می‌کند و تماشاگر جذب می‌کند باید پرسپولیس هم همین کار را انجام دهد که امیدوارم در بازی بعد که با تیم گل‌گهر است تماشاچی با پرسپولیس آشتی کند و بیاید استادیوم و آن طور که باید ورزشگاه آزادی را پر کند و از تیم حمایت نماید چون استارت برای بازی‌های خوب پرسپولیس زده شده است.

دروازه‌بان اسبق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا رادوشوویچ توانست در بازی مقابل ذوب‌آهن انتظارات را برآورده سازد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بیرانوند تک است. تا زمانی که بیرانوند باشد دیگر ما نمی‌توانیم روی دروازه‌بان دیگری خیلی حساب کنیم. چون بیرانوند تا زمانی که باشد و بتواند بازی کند و به تیم‌های خارجی نرود جانشین ندارد ولی اگر روزی این اتفاق بیفتد رادو گزینه مناسبی برای او هست. اگر من در گذشته از رادو چیزی گفتم به این خاطر بود که من آن زمان اینطور فکر می‌کردم.

قلیچ در پاسخ به این سوال که آیا به علیرضا بیرانوند همچنان مشکل دارد؟ اظهار داشت: من هیچ حب و بغضی نسبت به بیرانوند ندارم و اینکه بخواهم کسی را خراب کنم. آن زمان هم لازم بود بیرانوند یک تلنگری بخورد ولی از حرف من برداشت دیگری شد، اما منظور از حرف من تلنگر بود. تلنگرم به بیرانوند طور دیگری عنوان شد و من قبول دارم نباید آن‌طور عنوان می‌کردم ولی الحمدالله باعث شد بیرانوند شرایط آرمانی و خوب را بدست بیاورد و الان خداراشکر نفر اول فوتبال ایران در دروازه علیرضا بیرانوند است.

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین درباره واگذاری دو ورزشگاه مرغوبکار و درفشی‌فر به دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز گفت: این دو تیم بزرگترین تیم‌های فوتبال ایران و آسیا هستند و قطعا هرکاری که برای این دو تیم انجام دهیم نتیجه خواهد داد. از سالیان قبل تا به الان همیشه بازیکنان و مجموعه دو باشگاه با معضل زمین و تمرین همراه بودند و این اقدام که روز گذشته خبرش منتشر شد می‌تواند بخشی از دل‌نگرانی‌ها و مشکلات دو باشگاه را حل کند. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید بهترین امکانات در اختیار این دو باشگاه قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز