تا پایان سالجاری؛

نشست‌های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۵:۲۹
کد خبر: ۹۳۳۸۰۸
نشست‌های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تا پایان سالجاری یک در میان، در محل کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب توضیح داد: در همین راستا و بنا بر تاکیدات ریاست محترم کمیته و اعضای هیات اجرایی پنجاه یکمین نشست هیات اجرایی کمیته در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی واقع در خیابان انصاری برگزار شد که در این نشست روسای فدراسیون‌های گلف و اسکواش میهمان هیات اجرایی بوده و گزارشی از روند فعالیت‌های خود جهت حضور در رقابت‌های بین المللی و و دیگر برنامه و خواسته‌های خود ارائه کردند که درخواست‌های آنها مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در همین راستا حمایت‌های لازم از این دو فدراسیون جهت تحقق برنامه‌های مد نظرشان صورت پذیرد.

از سوی مسئولین فدراسیون گلف عنوان شد با توجه به اینکه رشته وودبال در بازی‌های آسیایی ساحلی چین حضور دارد خواستار اعزام به این بازی‌ها بود که مورد تایید هیات اجرایی قرار گرفت و  در ادامه تصمیم بر آن شد در صورتی که گلف در بازی‌های المپیک_جوانان ۲۰۲۲حضور داشته باشد مورد حمایت قرار گیرد.

همچنین رییس فدراسیون اسکواش گزارشی از فعالیت‌ها و افتخارات این رشته ارائه نمودند که رییس محترم کمیته از تلاش‌های اسکواش و موفقیت‌هایی که داشت ابراز رضایت کردند.

در خاتمه این نشست رییس و اعضای محترم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌های مستقر در ساختمان مذکور دیدن کرده و آقای صالحی امیری ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل و کارمندان فدراسیون‌های شمشیر بازی، گلف، اسکواش، اسکی  و بیماری‌های خاص برای تمامی آنها در خدمتگزاری به جامعه ورزش کشور تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز