محمدرضا گرایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آمریکا برای مسابقات فرنگی انصراف نداده است/ با آمادگی خوب در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنم

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۵:۵۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۸۵۶
آمریکا برای مسابقات فرنگی انصراف نداده است/ با آمادگی خوب در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنم
کشتی‌گیر امید تیم بازار بزرگ ایران گفت: تیم آمریکا در رشته آزاد از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان انصراف داد اما در رشته کشتی فرنگی شرکت می‌کند و فرنگی‌کاران کشورهای ارمنستان و گرجستان حضور خود را در این تورنمنت قطعی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا گرایی کشتی‌گیر تیم بازار بزرگ ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی استان خراسان ایران بیان کرد: ابتدا باید ببینیم چه تیم‌های داخلی و خارجی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند تا پس از آن بتوانیم پیش‌بینی خوبی از این تورنمنت داشته باشیم. لیگ برتر امسال از سطح بالایی برخوردار بود، تیم بازار بزرگ ایران قهرمان شد و مجوز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد. امیدوارم در این مسابقات هم با بهترین ترکیب و آمادگی بالا حضور پیدا کنیم و جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی افزود: من به دلیل حضور در رقابت‌های جهانی امید، فقط در دور رفت لیگ برتر کشتی گرفتم. پس از آن هم در خدمت تیم ملی بودم و در مسابقات جهانی امید شرکت کردم. در این مسابقات هم به دلیل مصدومیتی که از ناحیه چشم داشتم، نتوانستم در دور نهایی کشتی بگیرم.

 گرایی اظهار داشت: لیگ برتر در همان دور رفتی که من حضور داشتم از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند و اکثر تیم‌ها از کشتی‌گیران ملی‌پوش استفاده کردند. خداراشکر در پایان کشتی‌گیران تیم بازار بزرگ توانستند با شکست رقبای خود به قهرمانی برسند. تیم بازار بزرگ با اسپانسرهایی گرفته، توانسته اکثر ملی‌پوشان را جذب کند. طبیعتا با آوردن اسپانسر و بستن قرارداد مناسب، کشتی‌گیران خوبی را می‌توان گرفت.

 گرایی کشتی‌گیر امید تیم بازار بزرگ ایران در پایان گفت: تیم کشور آمریکا در رشته آزاد از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان انصراف داد اما در رشته کشتی فرنگی شرکت می‌کند. تاجایی که من می‌دانم فرنگی‌کاران کشورهای ارمنستان و گرجستان حضور خود را در این تورنمنت قطعی کردند. باید منتظر بمانیم تا تیم‌های دیگر هم اعلام حضور کنند. روسیه هم از حضور در این تورنمنت انصراف نداده است و کشتی‌گیران خود را اعزام خواهد کرد.

نظر شما