با انتشار بیانیه‌ای؛

استراماچونی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۶:۳۹
کد خبر: ۹۳۳۸۷۹
استراماچونی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد
آندره‌آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قراردادشان با باشگاه استقلال را فسخ کردند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بیانیه‌ کادر فنی استقلال آمده است: «آندره‌آ استراماچونی»، به همراه دستیاران خود«مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند، همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به‌رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باور نکردنی و منحصر به‌فردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوب‌شان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد. او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

نظر شما
پرونده ویژه