شهرخودرو یک-سپاهان اصفهان یک؛

سنگ تمام حیدری برای قلعه نویی/ داور بازهم دست امیر را گرفت!

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۷:۱۲
کد خبر: ۹۳۴۲۱۱
سنگ تمام حیدری برای قلعه نویی/ داور بازهم دست امیر را گرفت!
دیدار تیم های مدعی در لیگ برتر فوتبال به تساوی انجامید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال شهرخودرو مشهد و سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر و از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند.

در این رقابت دو تیم به تساوی یک-یک رضایت دادند. تیم سپاهان ابتدا توانست با ضربه سر گولسیانی که در دقیقه ۶۰ و از روی کرنر به ثمر رسید، از میزبان پیش بیفتد. یونس شاکری هم در دقیقه ۸۹ با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند تا امتیازات میان شاگردان یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی تقسیم شود. ضمن اینکه در دقیقه ۶۸ محبی به خاطر خطا روی بازیکن شهرخودرو با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری مواجه شد تا سپاهان ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند.

یکی از اتفاقات بحث برانگیز بازی در دقیقه ۶۴ رخ داد که ضربه قاسمی نژاد به دست امید نورافکن برخورد کرد و در شرایطی که حیدری اشراف خوبی به صحنه داشت اما تصمیم به ادامه بازی گرفت و اعلام پنالتی نکرد. در ثانیه های پایانی بازهم توپ به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد اما داور دوباره اعتقادی به پنالتی نداشت. با این نتیجه سپاهان و شهرخودرو به ترتیب ۲۵ و ۲۴ امتیازی شدند تا سایر مدعیان از این تساوی خوشنود شوند.

نظر شما