سید علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط‌مان نسبت به اول فصل بهتر شده است/ کادر فنی سابق به گل‌گهر ضربه زد/ بازی کردن مقابل پرسپولیس در آزادی کار دشواری است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۷:۰۳:۲۸
کد خبر: ۹۳۴۲۸۷
شرایط‌مان نسبت به اول فصل بهتر شده است/ کادر فنی سابق به گل‌گهر ضربه زد/ بازی کردن مقابل پرسپولیس در آزادی کار دشواری است
کاپیتان گل گهر گفت: بزرگترین مشکل ما در اینکه هنوز هم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم کادرفنی سابق تیم است چرا که آن کادر فنی تیم را خوب نبست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سرخپوشان پایتخت خواهد رفت.

سید علیرضا ابراهیمی، کاپیتان گل گهر، درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: قطعا این بازی برای ما سخت خواهد بود چراکه پرسپولیس از هر نظر  نسبت به ما  شرایط مطلوب‌تری دارد. همچنین در این دیدار سرخپوشان از امتیاز بازی در خانه هم بهره خواهند بود قطعا چون بازی قبل را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند در حضور هواداران‌شان تلاش خواهند کرد سه امیتاز بازی را از دست ندهند.

او ادامه داد: تیم ما هم در حال حاضر نسبت به روزهای نخست فصل روند بهتری را دارد و کم‌کم بازیکنان مصدوم ما به ما اضافه می‌شوند. با این شرایط احساس می‌کنم رفته رفته می‌توانیم شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. البته این را هم بگویم که در بازی امروزمان همه تلاش‌مان را برای کسب یک نتیجه مطلوب به کار خواهیم گرفت و مقابل پرسپولیس دست پا بسته نخواهیم بود.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که چرا گل گهر با وجود تغییر کادر فنی نیز هنوز نتوانسته شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد؟ گفت: بزرگترین مشکل ما در اینکه هنوز هم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم کادر فنی سابق تیم است چراکه آن کادر فنی، تیم را خوب نبست و تعدادی از بازیکنان گل گهر را به جای حفظ در شروع فصل حذف کرد، بازیکنانی که قطعا می‌توانستند نقش پررنگی در کسب نتیجه داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر با چند بازیکن رایزنی شده و حتی حضور برخی بازیکنان هم قطعی شده است که در نیم فصل دوم به ما اضافه شوند. شک نکنید گل گهر در نیم فصل دوم یک تحول اساسی را پشت سر خواهد گذاشت.

کاپیتان تیم گل‌گهر در پایان اظهار کرد: نه تنها من که بازیکن این تیم هستم بلکه همه مربیان داخلی فوتبال دست دارند گل گهر در لیگ بماند چرا که حفظ این تیم به نفع فوتبال ایران است. در حا حاضر فوتبال ایران از نظر مالی شرایط خوبی را سپری نمی‌کند این در حالی است که گل گهر جزو 8 تیم غنی و متمول ایران است.

نظر شما
پرونده ویژه