علی فتاحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

والیبال روسیه جزو رشته‌های پاک این کشور است/ برای المپیکی شدن باید ۲۱ روز صبر کنیم!

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۷:۲۱:۴۲
کد خبر: ۹۳۴۳۰۷
والیبال روسیه جزو رشته‌های پاک این کشور است/ برای المپیکی شدن باید ۲۱ روز صبر کنیم!
سرپرست دبیری گفت: والیبال روسیه جزو رشته‌های پاک این کشور است و فعلا مشخص نیست که این رشته نیز جزو حذف شده‌ها از المپیک باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم‌ ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک پس از روسیه در رده دوم قرار گرفت و از صعود مستقیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازماند، حال با توجه به اینکه ورزش روسیه از سوی آژانس ضددوپینگ به مدت چهار سال از حضور در تمامی رقابت‌های ورزشی از جمله رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو محروم شده،  این سوال مطرح است آیا تیم ملی والیبال ایران جایگزین روسیه در رقابت‌های المپیک پیش رو خواهد شد یا خیر؟

علی فتاحی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: هنوز مشخص نیست، چراکه روسیه تا 21 روز فرصت دارد در این رابطه فرجام خواهی کند. در کنار این ممکن است برخی از رشته‌های پاک این کشور زیر پرچم ioc در المپیک حاضر شوند. والیبال روسیه نیز جزو همان رشته‌های پاک به شمار می‌رود ولی باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت قطعی شدن سهمیه ایران بازهم تیم به چین اعزام می‌شود؟ اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و باید دید چه اتفاقی در ادامه خواهد افتاد.

نظر شما
پرونده ویژه