پیکان ۲-۲ استقلال؛

غفلت آبی‌ها در دقیقه ۹۵/ استقلال بدون استراماچونی متوقف شد و در صدر ماند

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۴:۳۸
کد خبر: ۹۳۴۳۴۳
غفلت آبی‌ها در دقیقه ۹۵/ استقلال بدون استراماچونی متوقف شد و در صدر ماند
تیم استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه دو بر دو مقابل شاگردان فرکی متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم لیگ برتر دو تیم پیکان و استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این دیدار قرار بود در ورزشگاه پیکان برگزار شود که امروز تصمیم براین گرفته شد که بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شود. استقلال درحالی مقابل پیکان قرار گرفت که استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم بعد از کش و قوس‌های فراوان امروز صبح تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد و روی نیمکت آبی‌پوشان حضور نداشت. در این بازی وریا غفوری، کاپیتان استقلال به نوعی هدایت آبی‌پوشان در زمین را نیز برعهده داشت.

استقلال طبق چیزی که پیش‌بینی می‌شد بازی را بهتر آغاز کرد و از همان شروع این دیدار توپ و میدان را در اختیار گرفت. شوت رضاوند با برخورد به مدافع پیکان در دقیقه دوم راهی به دروازه پیدا نکرد. شوت غفوری را شیخ ویسی در دقیقه پنجم به سختی راهی کرنر کرد. ضربه چیپ عالی مهدی قائدی روی پاس علی کریمی در مصاف تک به تک با شیخ ویسی، گل اول را در دقیقه 10برای استقلال به همراه داشت. ضربه سر مغانلو در دقیقه 30 از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد. گل برای پیکان در دقیقه 33 توسط فراز امامعلی در مصافی تک به تک با حسینی به دست آمد. فرصت خوب گلزنی برای رضاوند ولی شوت او در هایت یک کرنر در دقیقه 39 برای استقلال به همراه داشت. در دقیقه 43 یک ضربه پنالتی برای پیکان اعلام شد که مغانلو نتوانست از این فرصت استفاده کند و با واکنش خوب سیدحسین حسینی همراه بود. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این تیم پیکان بود که بازی را در اختیار گرفت و چند موقعیت را روی غفلت خط دفاعی استقلال ایجاد کرد. فرصت خوب برای مغانلو ولی درخشش حسینی و حضور به موقع مدافعان استقلال، مانع از گلزنی تیم پیکان شد. شوت علی کریمی را شیخ ویسی در دقیقه 53 در آغوش گرفت. فرصت خوب گلزنی برای قائدی ولی این توپ از کنار دروازه پیکان راهی اوت شد. فرشید اسماعیلی در دقیقه 74 جایش را به مرتضی تبریزی داد. پاس عالی تبریزی در دقیقه 81 به قائدی قبل از اینکه به این بازیکن برسد، با دخالت مدافع پیکان راهی کرنر شد. فرشید باقری در دقیقه 85 به جای رضاوند وارد زمین شد. شوت علی کریمی در دقیقه 90 از کنار دروازه پیکان به اوت رفت. ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پیکان را علی محمدی زد و حسینی توپ را ابتدا دفع کرد ولی در برگشت پورامینی در دقیقه 94 دروازه را براحتی باز کرد. این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

استقلال با این تساوی 26 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد. تیم پیکان هم 13 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول جای گرفت.

ترکیب تیم استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و آرش رضاوند

ترکیب تیم پیکان:

وحید شیخ ویسی، سیدمهران موسوی، سیدمحمد ستاری، حجت حقوردی، علی حمودی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، فراز امامعلی، شهریار مغانلو.

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: علی میرزابیگی و قهرمان نجفی

کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک و سیدمهدی مرجانزاده

داور چهارم: علی اکبر نوری

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز