بهمن محمدرضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پخش تلویزیونی مسابقات حامیان مالی را جذب ورزش می‌کند/ نمایندگان مجلس باید با دید باز به مسئله پرداخت حق پخش تلویزیونی نگاه کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۸:۲۴
کد خبر: ۹۳۴۳۷۶
پخش تلویزیونی مسابقات حامیان مالی را جذب ورزش می‌کند/ نمایندگان مجلس باید با دید باز به مسئله پرداخت حق پخش تلویزیونی نگاه کنند
رییس فدراسیون اسکیت ایران گفت: حق پخش تلویزیونی اسپانسرها را جذب ورزش می‌کند و می‌تواند کمک بزرگی از لحاظ مالی به ورزش بکند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اهمیت حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی بیان کرد: لایحه‌هایی که از طرف وزارت ورزش به مجلس ارایه می‌شود، قطعا برای کسب درآمد در ورزش راه‌گشا خواهد بود، مطمئنا این موضوع تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. حق پخش تلویزیونی پول کمی نیست که آن‌ها را می‌خواهند به فدراسیون‌ها پرداخت کنند. فدراسیون‌ها هم بحث توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را دارند که این پول به هیات‌های استانی و فدراسیون تزریق می‌شود تا بتوانند در دو بعد همگانی و قهرمانی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهند.

وی افزوو: امیدوارم نمایندگان مجلس با یک تفکر و دید بازی این لایحه و موضوع مهم را بررسی بکنند، تا وزارت ورزش بتواند از این منابع مالی به نحو شایسته‌ای در جهت حمایت ورزشکاران مورد استفاده قرار دهد.

محمدرضایی اظهار داشت: این موضوع از نظر اقتصادی و مالی کمک خوبی فدراسیون‌ها و ورزش خواهد کرد. الان همین ۹٪ ارزش افزوده‌ای که مجلس قانون‌گذاری کرد تا به وزارت ورزش و بخشی از آن به فدراسیون‌ها پرداخت شود، تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. در حال حاضر فدراسیون اسکیت بخشی از این اعتباراتی را که دریافت می‌کند، زیرساخت‌های اسکیت را با آن تامین می‌کنیم. به هر حال این پول‌های اندک، مجموعا باعث توسعه ورزش کشور می‌شود و کمک می‌کند تا به اهداف بزرگ برسیم‌.

رییس فدراسیون اسکیت ایران در پایان گفت: وقتی ما پخش تلویزیونی درست و اصولی داشته باشیم و هر دو طرف بتوانند از آن بهره‌مند شوند، مطمئنا روی جذب اسپانسر می‌تواند تاثیر گذار باشد و حامیان مالی بیشتری را به سمت ورزش بکشد.

نظر شما
پرونده ویژه