پایان رافت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بود/ مکمل خوبی کنار علیپور وجود ندارد/ واگذاری ورزشگاه درفشی‌فر برخی مشکلات سرخپوشان را حل می‌کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۵:۳۰:۰۳
کد خبر: ۹۳۴۳۸۳
بهترین عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بود/ مکمل خوبی کنار علیپور وجود ندارد/ واگذاری ورزشگاه درفشی‌فر برخی مشکلات سرخپوشان را حل می‌کند
مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر با همین روند امروز بازی کند می‌تواند سه امتیاز بازی را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پایان رافت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت حال حاضر سرخپوشان به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه به نظر من بازی مقابل ذوب‌آهن یکی از بهترین بازی‌های بود که پرسپولیس در زمان کالدرون ارائه کرد و این بازی باعث شد که هواداران به ادامه راه امیدوار شدند.

مهاجم اسبق پرسپولیس همچنین درباره عملکرد علیپور در این دیدار عنوان کرد: به نظر من مشکل این است که علیپور کنارش یک مکمل خوب ندارد. در بازی با ذوب‌آهن او پنالتی گرفت و گل هم زد، ضمن اینکه بشار رسن فوق العاده بود و ترابی نیز بسیار خوب بازی کرد. معتقدم پرسپولیس اگر با همین روند امروز بازی کند می‌تواند سه امتیاز بازی را کسب کند. همچنین تیم با همین روند مدعی اصلی قهرمانی است. یک بازی کمتر هم دارد که ۳ امتیاز آن بازی هم می‌تواند موثر باشد.

وی درباره مدعیان قهرمانی نیز تصریح کرد: علاوه بر پرسپولیس، سپاهان نیز تیم هجومی و خوبی است. استقلال هم رو به جلو حرکت می‌کند و تراکتور هم این به این شکل نخواهد ماند و شهرخودرو هم تیم قدرتمندی است.

رافت در مورد واگذاری ورزشگاه درفشی‌فر به پرسپولیس نیز گفت: این ورزشگاه بسیار ارزشمند است و تیم‌های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس باید زمین خصوصی داشته باشند تا بتوانند تمرینات خود را آنجا انجام دهند و فکر می‌کنم درفشی‌فر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و زمینی که در حال حاضر دارد بسیار کم است. البته باید در این مدت برای پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ساخته می‌شد و امیدوارم این کار زودتر انجام بگیرد.

نظر شما