هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

تقابل اندیشه‌های کالدرون و جلالی در آزادی/ پرسپولیس نمی‌خواهد از کورس صدرنشینی عقب بماند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۱:۰۴:۳۶
کد خبر: ۹۳۴۳۹۰
تقابل اندیشه‌های کالدرون و جلالی در آزادی/ پرسپولیس نمی‌خواهد از کورس صدرنشینی عقب بماند
تیم پرسپولیس برای ماندن در کورس صدرنشینی امروز در ورزشگاه آزادی مقابل گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر مقابل هم قرار می‌گیرند.

سرخپوشان پایتخت که چند هفته نه چندان خوب را پشت سر گذاشته بودند به یکباره در بازی هفته پیش مقابل ذوب‌آهن، جان تازه‌ای گرفتند و توانستند بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر، قاطع‌ترین برد را مقابل شاگردان منصوریان آنهم در زمین حریف به دست آورند. این برد باعث شد تا حدودی فشار از روی کادر فنی و بازیکنان تیم برداشته شود و قطعا در بازی امروز شاگردان کالدرون با شرایط بهتری وارد زمین می‌شوند.

پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم با یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبای صدرنشین با 22 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. سرخپوشان در این بازی مقابل گل‌گهر با توجه به اینکه در آزادی نیز به مصاف حریف می‌روند بهترین فرصت را دارند که هم فاصله امتیازی را با تیم استقلال، صدرنشین لیگ به حداقل برساند و هم اینکه امیدوار برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل باشد. پرسپولیس در این بازی محرومی ندارد و دست کالدرون برای چیدن ترکیب باز است. علیرضا بیرانوند نیز در ترکیب اولیه سرخپوشان قرار دارد و باید دید با توجه به درخشش رادوشوویچ مقابل ذوب‌آهن و کلین‌شیتی که انجام داد، سرمربی آرژانتینی از کدام گلر خود در این بازی استفاده می‌کند.

در خط دفاعی نیز به نظر می‌رسد کالدرون با توجه به عملکرد خوب خلیل‌زاده و حسینی در بازی هفته قبل بازهم از زوج این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند. در طرف دیگر زمین گل‌گهر شرایط چندان مناسبی در جدول ندارد و در حال حاضر با 6 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته است. نماینده سیرجان در این فصل یک بار دست به تغییر کادر فنی هم زد که نتیجه بخش نبود. نکته حائز اهمیت در این بازی حضور بهنام برزای بازیکن سابق استقلال در ترکیب گل‌گهر است که می‌تواند به جذابیت‌های بازی کمک کند.

اشکان خورشیدی این بازی را قضاوت می‌کند، ظهیری و قاسمی نیز کمک‌های او خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز