امیدوارم باشگاه‌ها بتوانند از شان و حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند؛

سیدصالحی: پرسپولیس در آسیا تجربه بالایی دارد ومی‌تواند به مرحله بعد صعود کند/ گروه استقلال و سپاهان متعادل است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۳۴۶۴۱
سیدصالحی: پرسپولیس در آسیا تجربه بالایی دارد ومی‌تواند به مرحله بعد صعود کند/ گروه استقلال و سپاهان متعادل است
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: همواره تیم‌های عربی مقابل ما مشکل داشتند و ما می‌توانیم مقابل تیم‌های عربی بازی بسیار بهتری را نسبت به تیم‌های شرق آسیا ارائه دهیم.

به گزارش گروه  ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم سابق سرخابی‌ها، سابقه حضور در 10 دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با پیراهن باشگاه‌های مختلف ایرانی و عربی در کارنامه کاری خود دارد. وی پیرامون مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته ‌تیم های کشورمان در گروه‌های سختی مانند سال‌های قبل قرار نگرفتند و من  امیدوارم نمایندگان کشورمان بتوانند از شان و حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

وی افزود: در مورد گروه پرسپولیس و سپاهان که برخی آنها را گروه‌های سخت می‌نامند باید بگویم تیمی که می‌خواهد در آسیا به مراحل پایانی سعود کند هیچ فرقی ندارد که در کدام گروه قرار بگیرد. در آسیا تجربه بسیار مهم است و من فکر می‌کنم پرسپولیس تجربه خوبی که از حضور در این رقابت‌ها دارد بتواند از گروه خود صعود کند. البته این تیم نیاز به یک مهاجم دارد و حتما این مهاجم باید سطح فنی بالاتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد.

مهاجم سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به تقابل تیم‌های کشورمان با تیم‌های حوزه خلیج‌فارس تصریح کرد: همواره تیم‌های عربی مقابل ما مشکل داشتند و ما می‌توانیم مقابل تیم‌های عربی بازی بسیار بهتری را نسبت به تیم‌های شرق آسیا ارائه دهیم. پرسپولیس در گروهی افتاده که الدحیل و الشارجه در آن گروه حضور دارند و البته التعاون عربستان نیز تیم چهارم لیگ عربستان است که  در این گروه حضور پیدا کرده و با توجه با ساختاری که عرض کردم، صعود از این گروه به عنوان تیم نخست نیز در توان نماینده کشورمان است.

بازیکن  سابق سپاهان در ادامه با اشاره به گروه این تیم عنوان کرد:  در مورد سپاهان باید بگویم این تیم هم در گروهی قرار گرفته که می‌تواند برای صعود به دور بعد امیدوار باشد. السد قطر یکی از تیم‌های مدعی است اما روی هم رفته سپاهان پتانسیل صعود از گروه خود را دارد.

مهاجم پیشین استقلال درباره گروه این تیم نیز اظهار داشت: در آسیا گروه ساده وجود ندارد ،فکر می‌کنم کار استقلال برای صعود به مرحله گروهی سخت نباشد و امیدوارم تغییرات صورت گرفته در این تیم بتواند باعث قوی‌تر شدن  عملکرد آب‌پوشان شود. معتقدم استقلال به یک هافبک خلاق در آسیا نیاز دارد و آبی‌پوشان هم می‌توانند بعد از پلی‌آف از گروه خود صعود کنند.

سیدصالحی درباره گروه شهر خودرو نیز گفت: شهر خودرو هم از قاعده بازی با تیم‌های عربی مستثنا نیست، البته الهلال و پاختاکور تیم‌های قدرتمندی هستند و این نماینده ایران نیز باید نقاط ضعف خود را برای آسیا برطرف کند.

مهاجم سابق تیم ملی در پایان تصریح کرد: باشگاه‌های ما باید یاد بگیرند در بین دو فصل باید بازیکن خارجی باکیفیت بگیرند تا برای لیگ قهرمانان آسیا با تیم هماهنگ شوند، اکثر تیم‌های عربی خرج زیادی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها دارند. ما توان این میزان هزینه را نداریم اما باید بتوانیم از حداقل امکانات به خوبی استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز