بهداد سلیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد شاگردانم راضی کننده است/ کیانوش رکورد خوبی از خود به جا گذاشت/ حضور در دوره عالی مربیگری بین‌المللی برایم ارزشمند بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۱:۴۹
کد خبر: ۹۳۴۷۵۱
عملکرد شاگردانم راضی کننده است/ کیانوش رکورد خوبی از خود به جا گذاشت/ حضور در دوره عالی مربیگری بین‌المللی برایم ارزشمند بود
سرمربی تیم وزنه‌برداری بازار بزرگ ایران صدرنشینی تیمش در دومین هفته لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور را زمینه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهداد سلیمی، سرمربی تیم وزنه‌برداری باشگاه بازاربزرگ ایران، پس از صدرنشیی تیمش در هفته دوم لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: خوشبختانه امسال لیگ منظم و منسجم‌تری را شاهد هستیم که می‌تواند زمینه‌ساز حضور بیشتر تیم‌های مدعی‌ شود.

وی ادامه داد: تیم‌های دانشگاه آزاد، ملی حفاری و بازاربزرگ ایران مدعیان اصلی عنوان قهرمانی این دوره هستند که خوشبختانه با عملکرد خوب شاگردانم توانسته‌ایم در این کورس سنگین دو هفته متوالی بعنوان صدرنشین در جایگاه نخست قرار گیریم.  این مهم با عملکرد خوب کلیه اعضای تیم از کادر سرپرستی و مربیگیری تا ورزشکاران بدست آمده که به تک‌تک این عزیزان خسته نباشید می‌گویم.

سلیمی درخصوص عملکرد وزن به وزن شاگردانش گفت: در پنج وزن اول سه عنوان اولی را توسط پشوتنی، مقدسی  و سلطانی و یک عنوان دومی توسط دهقانی بدست آوردیم که امتیازات خوبی را نیز برای تیم بدست آوردند.

478

وی ادامه داد: در پنج وزن دوم عملکردمان قابل تامل است و شاید نیاز باشد مواردی را بازبینی و بررسی کنیم. اما در کل ملی‌پوشان تیم نیز عملکرد خوبی داشتند، به‌خصوص کیانوش رستمی که رکورد خوبی از خود به جای گذاشت و همچنین ایوب موسوی که در جایگاه نخست وزن خود قرار گرفت اما انتظارمان از زارعی و چترایی، که اردونشین و ملی‌پوش هستند، بیشتر بود.

قهرمان المپیک و چندین دوره رقابت‌های جهانی که به تازگی از دوره عالی مربیگری بین‌المللی به کشور بازگشته در خصوص اولین تجربه مربیگری‌اش گفت: حضور در این دوره و کلاس کمیته بین‌المللی المپیک برایم بسیار ارزشمند بود و چه خوب شد که این کلاس همزمان شد با مربیگری عملی آنهم در یکی از بهترین لیگ‌های این رشته در دنیا.

سلیمی ادامه داد: رقابت‌های دو روز گذشته برایم تجارب ارزشمندی داشت؛ در این دو روز هم باید وزنه‌برداران جوان را کوچ و هدایت می‌کردم و هم در کنار باتجربه‌هایی مانند کیانوش می‌بودم که پر بود از نکته و حساسیت. قطعا تک‌تک این موارد حتی اشتباهاتی که احساس کردم در مربیگیری داشته‌ام و باید اصلاح‌شان کنم در آینده و در مربیگیری رده‌های بالاتر به کارم خواهد آمد.

وی در پایان از دست اندرکاران باشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: انصافا دست‌اندرکاران بازار بزرگ ایران هیچ هدف و برنامه‌ای جز حمایت از ملی‌پوشان و ورزشکاران شاخص این رشته نداشته و ندارند. نگاه آنها کاملا حمایتی است و من به نمایندگی از جامعه وزنه‌برداری از آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظر شما