پرسپولیس ۲ – ۱ گل‌گهر؛

پیروزی دشوار قرمزها مقابل گل گهر/ پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۳۴۸۲۷
پیروزی دشوار قرمزها مقابل گل گهر/ پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر یک موفق شد میهمان خود گل گهر سیرجان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز سه‌شنبه نوزدهم آذر ماه در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

 در این دیدار که با حملات پردامنه و گسترده پرسپولیس  آغاز شد فشار حملات سرخ‌پوشان تا پایان نیمه نخست ادامه داشت اما شاگردان کالدرون هر چه زدند در نیمه نخست به در بسته بود.

نیمه دوم نیز با حملات پرسپولیس ادامه یافت و بالاخره در دقیقه 52 مهدی ترابی با یک شوت زیبا و دیدنی گل اول این بازی را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان کالدرون در دقیقه 80 علی علیپور با پاس ترابی، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.بعد از این گل گل گهر کمی به حجم حملاتش اضافه کرد و در دقیقه 88 ارسال برزای با ضربه سر ابراهیمی به گل برای آبی پوشان تبدیل شد.

در حالی که این بازی در دقایق اضافی بود  در یک صحنه درگیر کوچکی رخ داد و برزای با گرفتن کارت زرد دوم ( در دقیقه90+3) از بازی اخراج شد.این دیدار دنهایت با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

بدین ترتیب پرسپولیس در جدول رده بندی 25 امتیازی شد و به دلیل تفاضل کمتر در رده سوم پایین تر از سپاهان قرار گرفت و گل گهر نیز با 6 امتیاز همچنان در مکان پانزدهم باقی ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز