وزیر ورزش و جوانان در کمیته ورزش مجلس:

برنامه‌های تلویزیونی در حوزه فوتبال یک طرفه قضاوت و نتیجه گیری می‌کنند/ ساماندهی و حسابرسی مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای واگذاری این دو باشگاه صورت گرفته است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۶:۰۶
کد خبر: ۹۳۴۸۴۸
برنامه‌های تلویزیونی در حوزه فوتبال یک طرفه قضاوت و نتیجه گیری می‌کنند/ ساماندهی و حسابرسی مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  برای واگذاری این دو باشگاه صورت گرفته است
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی نشستی را با کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی نشستی را با کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون مسائل مختلف فوتبال از جمله بحث  فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی و استراماچونی سرمربی تیم استقلال برگزار کرد.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی درباره این نشست اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان با دفاع از قرارداد منعقد شده با ویلموتس عنوان کرد  از آنجا که بسیاری از کارشناسان امتیاز می خواهند، مدعی هستند. امروز با شرایط بسیار سختی از حیث تحریم و پرداخت دستمزدها روبرو هستیم و با مشکل جدی در این زمینه مواجه شده‌ایم.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان در نشست امروز،  طرفداری از هر تیمی را تکذیب کرد و با انتقاد از برنامه‌های تلویزیونی در حوزه فوتبال مدعی شد این برنامه‌ها یک طرفه قضاوت و نتیجه گیری می‌کنند.

سلطانی فر با اشاره به اقدامات وزارت ورزش در باشگاه استقلال که ظرف چند سال آینده نتیجه خواهد داد؛ ساماندهی و حسابرسی مالی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از جمله اقداماتی خواند که برای واگذاری این دو باشگاه صورت گرفته است.

سیاوشی اظهار کرد: طبق گفته‌های وزیر ورزش، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس براساس مصوبه مجلس و کمیسیون اصل 44 بسیار سخت است. همچنین سلطانی فر اذعان کرد که سرمربی استقلال درخواست مبلغ بیشتری برای سال دوم قراردادش بر خلاف آنچه در قرارداد وی توافق شده بود را داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در ادامه این نشست نمایندگان پیشنهاداتی از جمله استفاده از مربیان داخلی با توجه به بحران ارزی به وجود آمده برای کشور، خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ارائه گزارش عملکرد به نمایندگان مجلس از جانب وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و استفاده از مربی و بازیکنان با کیفیت خارجی در صورت ضرورت مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز