در نشست کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مطرح شد؛

تاج: سه ماه از ویلموتس خسارت خواهیم گرفت /قطعا به جام جهانی خواهیم رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۹:۵۲
کد خبر: ۹۳۴۸۵۲
تاج: سه ماه از ویلموتس خسارت خواهیم گرفت /قطعا به جام جهانی خواهیم رفت
وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی نشستی را با کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی نشستی را با کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون مسائل مختلف فوتبال از جمله بحث  فسخ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی و استراماچونی سرمربی تیم استقلال برگزار کرد.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی درباره این نشست اظهار کرد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به انتقادات در باره تیم ملی و شرایط این تیم درباره صعود عنوان کرد که در زمان های کی‌روش نیز با مشکل مواجه بودیم ولی با وجود دو شکست از لبنان و ازبکستان به جام جهانی اعزام شدیم. اما علاوه بر اینکه امکان ادامه همکاری و عقد قرارداد مالی با کی‌روش با توجه به مبلغ گزاف درخواستی میسر نبود،  انتقادهایی هم  به عملکرد کی‌روش وارد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: تاج معتقد است در مورد شفافیت قراردادها و بودجه‌ها نیز اگر نمایندگان به طور رسمی درخواست داشته باشند، قراردادها را در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد.

سیاوشی از قول تاج ادامه داد: کمیته فنی براساس حضور افرادی متخصص شکل می‌گیرد و تصمیمات آن کارشناسی است.  تیم ملی با مربی فعلی به جام جهانی نخواهد رفت و اگر مربیان داخلی استخدام کنیم ناسازگاری به وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: رئیس فدراسیون فوتبال گفت که بهتر بود با ویلموتس در ایران قرارداد می بستیم ولی دلال و رابطه ای در این زمینه وجود نداشت؛ همچنین تاج این را هم پذیرفت که در بخش بین المللی و حقوقی ضعیف هستیم ولی در عین حال معتقد بود قرارداد ویلموتس کارشناسی شده و به بهترین نحو ممکن منعقد شد.

عضو فراکسیون ورزش با بیان اینکه بر اساس اظهارات تاج، رقم قرارداد ویلموتس و همکارانش دو میلیون و 200 هزار دلار قرارداد  است، گفت: تاج همچنین عنوان کرد که قطعا به جام جهانی خواهیم رفت چون تیم را تقویت می‌کنیم. تاج این اطمینان را داد که ما به مدت سه ماه از ویلموتس خسارت خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز