حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برای موفقیت در آسیا باید سنجیده‌تر بازی کند/ انتقاد از روی دلسوزی است نه غرض‌ورزی/ سرخپوشان با تیم‌های گردن کلفتی همگروه هستند!

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۵:۴۱
کد خبر: ۹۳۴۸۶۶
پرسپولیس برای موفقیت در آسیا باید سنجیده‌تر بازی کند/ انتقاد از روی دلسوزی است نه غرض‌ورزی/ سرخپوشان با تیم‌های گردن کلفتی همگروه هستند!
سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است سرخ‌پوشان برای بازی با حریفان سرسخت‌تر باید بسیار روان‌تر و با کیفیت فنی بالاتری بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل گل‌گهر و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: ابتدا بابت برد دیروز به همه طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. اینکه تیم موفق شد در این بازی حساس به برد دست پیدا بکند و خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد، این موضوع مهمی بود که با برد گل‌گهر محقق شد.

وی افزود: نکته مهم درباره لیگ قهرمانان آسیا این است که پرسپولیس به‌رغم آنچه که برداشت می‌شود در گروه ساده‌ای قرار ندارد و تیم‌های گردن کلفتی با سرخپوشان همگروه شدند و تیم در گروه سختی است. از جمله تیم الدحیل و التعاون. این تیم‌ها هیچ مشکلی برای هزینه کردن در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس برای موفقیت در آسیا باید در نوع بازی خود تجدیدنظر کند، به شکلی که بتواند سرعت بیشتری به بازی‌اش دهد. برای بازی با حریفان سرسخت‌تر تیم باید بسیار روان‌تر و با کیفیت فنی بالاتری بازی کند در جام باشگاه‌های آسیا به هیچ عنوان بازی ساده وجود ندارد و نمی‌توان با ایجاد دو موقعیت دو گل زد و اینکه خط دفاعی نیز باید به شکل منسجم‌تری  از دروازه پرسپولیس حفاظت کند.

هافبک اسبق پرسپولیس در پایان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم از این گروه با اقتدار صعود کنیم، باید بسیار قوی‌تر و بهتر بازی کنیم و بازیکنان باید بتوانند ریتم بازی را در دست بگیرند، تا در لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاتر برسیم. متاسفانه وقتی این چنین انتقادی مطرح می‌شود، برخی می‌گویند قصد و غرضی وجود دارد اما واقعیت این است که ما آنچه وظیفه داریم را از سر دلسوزی می‌گوئیم و هدف ما این است که تیم محبوب‌مان بتواند نتایجی در خور شأن و نام پرسپولیس کسب کند.

نظر شما